LuxyBox


En seçkin kozmetik ürünlerini her ay makul bir ücret karşılığında üyelerine gönderen LuxyBox’ın Aralık ayı kutusu elime ulaştı. Kutuyu elime alır almaz çok heyecanlandım. Çünkü içinden neler çıkacağı hakkında hiç bir fikrim yoktu 🙂

Luxybox kutusu zarar görmemesi için kalın bir kutunun içine yerleştirilmiş.

luxybox

Kutuyu açtığımızda luxybox’ın kutusu karşımıza çıkıyor. Pembe renkli çok güzel bir kutu.

luxybox

Luxybox kutusunu açtığımızda ise karşımıza siyah kurdeleyle çok şık paketlenmiş pembe bir kağıt çıkıyor. Bir de lame renkli kar tanesi. Yılbaşına çok uygun 🙂

Kutudan tam 5 adet ürün çıktı. Bir de ürünlerin orijinal boy, fiyat ve ürün bilgilerini içeren bir kart.

Kartın ön yüzünde Luxybox ile ilgili bir tanıtım yazısı yer alıyor.

Arka yüzünde ise ürünlerin adı, fiyatı, içeriği ve nasıl kullanılması gerektiği ile ilgili bilgiler yer alıyor.

Şimdi tek tek kutudan çıkan ürünlerimiz tanıyalım.

1- Lierac Paris Mat Chrono – Emulsion Hydratant (Tam boy 40 ml / 129 TL)

Parlamayı engelleyici, nemlendirici yüz emülsiyonu. Uygulandığı andan itibaren cilde mükemmel bir matlık ve nem kazandırıyor.

Ürünün kokusu çok hoş. Yüzüme sürüp denedim gerçekten parlamayı engelliyor. Sürdükten bir süre sonra cildim yumuşacık oldu. Tam boy almayı düşünebilirim.

2- Lierac Exclusive Intense Nuit Creme (Tam boy 50 ml / 274 TL)

Kırışıklık doldurucu yoğun gece yüz kremi, Kompleksi yanında detoksifiye edici ve drenaj arttırıcı ajanlar da içerir.

Henüz yaşım genç olduğu için kırışıklıklarım yok 🙂 Bu kremi anneme verdim, o kullanıyor.

3- Mavala Mini Color Oje (Tam boy 5 ml / 18,25  TL)

Uzun süre çıkmayan , kulanımı kolay, doğa dostu dünyaca ünlü oje.

Önceden denemediğim fakat çok merak ettiğim bir üründü. Bana gelen renk khaki vintage 166 numara. Sevdiğim bir renk olduğu için beğendim. Kutudan çıkan tek orijinal boy ürün buydu. Küçük görünüyor ama ürünün tam boyu da 5 ml. Zaten kadınların bir çok ojesi olduğu için sürekli aynı oje  kullanılmazsa uzun bir süre yeteceğini düşünüyorum. 2 katta rengini veriyor, daha sonra tekrar almayı düşünebilirim.

4- Rausch Renk Koruyucu Şampuan (Tam boy 200 ml / 54,50  TL)

Avokado yağı ve atkuyruğu özü içeren, boyalı saçın renginin kalıcılığını sağlayan şampuan.

Şampuanın içeriği oldukça ilginç 🙂 Henüz denemedim ama kokusu çok hoş. Saçlarım boyalı olmadığı için boya koruma özelliği beni ilgilendirmiyor. Ürünün orijinal fiyatını da pahalı buldum.

5- Rausch Avakado Yoğun Bakımı (Tam boy 100 ml / 59  TL)

Avokado yağı ve atkuyruğu özü içeren, saç derisine bakım yapan, nem seviyesini düzenleyen ve saç uçlarına kadar güçlendiren saç yoğun bakımı.

Şampuanla aynı içeriğe sahip saç kremi güzel görünüyor. Tabi bu da şampuan kadar pahalı. Tam boyunu denedikten sonra satın alıp almamaya karar vereceğim.

Luxybox’ın Aralık ayı kutusunu beğendim fakat yetersiz buldum. Daha fazla makyaj ürünü, parfüm vs. olabilirdi. Önümüzdeki aylarda bu konuya ağırlık verirlerse almaya devam etmeyi düşünüyorum 🙂 Luxybox’a ilk kutularını gönderip yorumlama imkanı verdikleri için çok teşekkürler 🙂

LuxyBox’ın bu lüks deneme ürünlerinden oluşan paketi sadece 19 TL.

Eğer siz de LuxyBox’a üye olmak isterseniz tık tık 🙂

Yorum bırakın

