Trendyol Kutuları


Bu aralar Trendyol’dan sık sık alışveriş yapıyorum. Gömlekler, badiler, takılar, banyo havlusu, çizme, kaban son dönemde aldığım ürünlerden bazıları. Hepsinden de çok memnunum. Trendyol gerçekten en kaliteli günlük alışveriş sitelerinden biri. Zaman zaman hediye ettiği çekler ve kampanyalar sayesinde alışveriş yapmak gerçekten büyük zevk.

trendyol

Geçen gün saydım tam 9 adet trendyol kutum olmuş 🙂 Kutular o kadar güzel ki kesinlikle atmaya kıyamıyorum. Her bir kutuyu bir takım ürünlerimi muhafaza etmek için kullanıyorum. Örneğin kare boy kutuları ojelerimi saklamak için, daha büyük olan dikdörtgen boyları kitaplarımı saklamak için kullanıyorum.

En son, her sırasında zincirleri olan deri bir bileklik satın almıştım. Kutusu diğerlerinden daha küçük ve o kadar şirin ki 🙂  Onu da takılarımı saklamak için kullanmayı düşünüyorum.

trendyol

Siz de kutularınızı gardroplarınızın üzerinde, içinde, kütüphanede ya da dilediğiniz herhangi bir yerde bir takım eşyalarınızı muhafaza etmek için kullanabilirsiniz. Kutular hem çok sağlam hem de bedava. E daha ne olsun 🙂

Eğer hala üye değilseniz Trendyol’a üye olmak için tık tık 🙂

Yorum bırakın

