pelitodan hediye çekilişi


pelitodan bloğunda güzel bir hediye çekilişi düzenliyor. Hediyeler ise,


1- The Balm Hot Mama Shadow/blush
Biliyorsunuz bu ürün çok sevilen bir ürün bende bu yüzden herkesin çok hoşuna gideceğini düşünerek bu ürünü aldım size. Ambalajı 7.08 gram rengi çok güzel rengin swatchlarını çoğu blogta görebilirsiniz. Buraya tıklayın 


2- Maybelline Eyestudio 14 nude rose 4lü far
Bu farın bende kahve tonu var . Pembe gölgeli ya da tek tek tonlar halinde kullanabilecek cart olmayan asil duracak pembelerin tüm tonunu içeriyor. Gramajı 5 gram


3- The Balm shadow brush
Farınızı dağıtmanıza gölgelı makyajlar yapmanıza yarayacak fırçanız, ben kendıme de aldım özellikle ıkısını yanyana çektim ben kendime concealer için kullanırım diye aldım gözümün altı için yumuşak ve küçük bir fıça istiyordum böylelikle the balm ın fırçalarını da test edebilmiş olacağız.


4- Maybelline One by One Rimel
Bloggerların çok sevdiği ve çok övdüğü plastik fırçalı rimel, dolgunlaştırdığı ve tek tek ayırdığı iddia ediliyor denemek ister miydiniz?

5- Perfume Jewels Strawberry el ve vücut nemlendiricisi
Bu ürün çilekseverler için üşündüğüm ürünüm ben bu seriden 2 set bitirdim ve hala yedeğim var, pembe ambalajı çilek kokusu ile sizi cezbedecek

6- Golden Rose Fantastic Colour 168 numaralı oje
Ee makyajımızı yaptık sıra tırnaklarımızda o zaman bu kendini burdayım diye belli eden pembemize yer açın:)

Çekilişe katılmak için tıkla

Yorum bırakın

