Trendyol Chiccy Accessories Alışverişim


Geçen hafta Trendyol’da Chiccy Accessories ürünleri vardı. Bu güzel küpeleri görünce dayanamadım ve hemen almaya karar verdim. Fiyatı 19,90 TL idi. Normalde ne kadardan satıldığına bakmak için siteyi ziyaret ettim ama bu ürünü bulamadım. Hatta o gün Trendyol butiğinde satışta olan ürünlerin büyük bir kısmı yok.

Küpeler çok şık bir kutu içerisinde geliyor.

Her biri ayrı ayrı paketlenmiş 🙂

Bir de içinden 1 senelik garanti belgesi çıktı.

Sizce de çok şık değiller mi?

Chiccy Accessories zaman zaman farklı alışveriş sitelerinde satışa sunuluyor. Ben o kadar bekleyemem diyorsanız kendi satış sitelerine bakabilir ya da ne zaman hangi sitede satışa sunulduklarını öğrenmek için facebook sayfalarını beğenebilir, twitterda takipçileri olabilirsiniz.

www.chiccyaccessories.com

www.facebook.com/ChiccyAccessories

twitter.com/#!/chiccy_tweets

Yorum bırakın

