kozmetikdeneyimleri hediye çekilişi


kozmetikdeneyimleri bloğunda güzel bir hediye çekilişi düzenliyor. Hediye ise,

1. bioblas şampuan– kendime aldığımdan aldım hediye için kepek olmasa da saçımda kepeğe karşı etkili olanı en beğendiğim çeşidi.
2. good health ozon şampuan- lila kutudan çıkmıştı şampuan değiştirmeyi sevmiyorum denemek isteyen olur diye kutuya onu da koydum.
3. avon incandessence 30ml– çok sevdiğim bir koku elimde 3 5 tane var heryerden karşıma çıkınca birini koydum kutuya.
4. tokalar- kendim pek takmam toka ama bunları şampuanları alırken gördüm aldım çekiliş için.
5. taft saç köpüğü– her eve lazım bir köpük acil durum kurtarıcısı.
6. bioblas koruyucu ve şekillendirici saç kremi– bayılıyorum kendisine siz de deneyin istedim.
7. remigton 19 mm saç maşası: en son aldıgım saç maşamla beraber 3 saç maşam oldu, birini paylaşmak istedim. bir yıl kadar kullandım hala bir yıl garantisi duruyor. o fön ucu gibi ucu nerede hiçbir fikrim yok ama kutusu, garanti belgesi ve koruyucu kılıfıyla beraber yollayacağım.

Çekilişe katılmak için tıkla

Yorum bırakın

