passionistaa hediye çekilişi


passionistaa bloğunda güzel bir hediye çekilişi düzenliyor. Hediye ise,

1. Benefit Skincare Trio
Içindekiler:
1 x Triple Performing Facial Emulsion
1 x Foamingly Clean Facial Wash
1 x It’s Potent! Eye Cream
2. I Love… Mango & Papaya Body Lotion
Youtube’da Pixiwoo bunun hakkında çok güzel şeyler söyledi, ve bu yüzden bu çekiliş için aldım.
 
3. The Body Shop Chocomania Lip Butter

The Body Shop’taki son alışverişimde bana bunu hediye etmişlerdi, fakat daha açmadığım bir sürü lip balmım olduğu için buna ihtiyacım olmadığını anladım.
 
4. Alessandro EXPRESS Nail Oil
 
5. Catrice Absolute Eye Colour Quad – 010 The Season’s Must Have

Şurada 
swatchını yaptığım bu paleti çok beğendiğim için çekiliş için de aldım bir tane.
 
6. Catrice Defining Duo Blush – 040 Chocolate Cream
 
7. UMA Lip Boost Lip Volumizer

Bunu surada anlattığım Glossybox’un Ocak ayı kutusunda almıştım, fakat hiç benim ilgi alanımda olmadığı için buraya eklemek istedim.
 
8. Astor Fashion Studio Nail Polish – Petrol

Petrol renginde bu oje de Glossybox kutumda gelmişti, ama oje sürmediğim için buraya koyuyorum.
 
9. Catrice Colour Show Lipgloss – 040 Strike a Pose!
 
10. Stila One Step prime Color – Kitten

Bu ürün hem gözler, hem dudaklar, hem de yanaklar için kullanabileceğiniz baz özelliğini taşıyan bir krem. Çok kullanışlı.
 
11. theBalm Stainiac – Homecoming Queen
 
12. Cicek Desenli Wayfarer Günes Gözlügü
 
13. Cicekli Kolye

Çekilişe katılmak için tıkla

Yorum bırakın

