nzlsyn hediye çekilişi


nzlsyn bloğunda güzel bir hediye çekilişi düzenliyor. Hediye ise Melvita’dan,

1. Nemlendirici Vücut LosyonuÖzellikle banyodan sonra kullandım cildi yumuşacık yaptı ve cildim hemen emdi.Bilhassa en kuruyan yerlerde etkisi daha fazla.
2.Temizleyici Tanecikli SU; Bazen temizleyici bazen tonik olarak kullandım.Çok ferah,temiz bir kokusu var.Cilde bir zarar vermeden temizliyor.Bıraktığı tazelik çok hoş..
3. Gül Nektarlı Nemlendirici Krem; Bu çok güzel ! Cildi temizledikten sonra hemen sürüyorum ve sonuç çok yumuşak ve pürüzsüz bir cilt! Kokusu da harika.
4.Özel(onarıcı) Gece Kremi; Gece cildimi tanecikli temizleyici ile sildikten sonra kullandım.Sabah ışıltısı yerinde ve taze ciltle uyandım.Küçük bir miktar bile yüze yeterli.

Çekilişe katılmak için tıkla

Yorum bırakın