Sally Hansen Ojelerim


Daha önce Sally Hansen’in methini duymuş ama hiç kullanmamıştım. Açıkçası bir ojeye fazla para vermek bana göre değildi, “oje yani diğerlerinden ne farkı olabilir ki” diye düşünüyordum. Flormar, Pastel, Alix Avien, Gabrini ve Golden Rose gibi gayet ulaşılabilir ve güzel renkleri olan ojelere 1-2 TL’ye satın almak varken ojeye daha fazla para harcamayı gereksiz görüyordum. Ta ki bir gün Trendyol’da görüp hadi şu Sally Hansen ojeleri bir deneyeyim diyene kadar. İlk önce 2 renk aldım. Daha sonra gerisi geldi 🙂

Öncelikle 360 numara Gül Kurusu ve 610 numara Bordo renklerini aldım. Kullandıktan sonra 1 hafta hiç bozulmadan tırnağımda kaldı. Bu kadar uzun süre dayanan ojelerin serisini tamamlamamak olmazdı 🙂

Daha önce China Glaze oje de denemiştim ama 2 günde ucundan çıkmaya başlamıştı. Hem de üzerine yine China Glaze’in top coat’undan sürülmesine rağmen. Ben evde bu işlem için Golden Rose’un Quick Dry’ını kullanıyorum. Flormar’ın oje kurutucusu da var fakat tek başına hiç bir işe yaramıyor.

Trendyol’da daha sonra Sally Hansen butiği tekrar açıldığında beğendiğim diğer renkleri de almaya karar verdim. Keşke her renginden birer tane alabilsem 🙂

Şu an elimde bulunan ve fotoğrafta da görünen renkler şunlar:

Ojelerin hem kapağının üzerinde hem de şişenin altında numaralar var.

660 Koyu Mürdüm Moru –  Pat On The Black 4834-81

610 Bordo – Red Zin  4834-71

360 Gül Kurusu – Plump’ s The World 4834-39

??? Derin Pembe – Ballet Rouges 4857-03

450 Su Yeşili – Fairy Teal 4834-51

350 Gri Mavi – Gray By Gray 4834-37

460 Parlament Mavisi – Thinking Of Blue 4834-53

120 Rakı Beyazı – Polar Bare 4834-03

Ojeler 14,7 ml. Fiyatı Trendyol’da 10,99 TL’den satılıyor. Genelde ayda 1 kere geliyor Trendyol’a. Ben o kadar dayanamam hemen almalıyım derseniz diğer sitelerde 13 TL’den satışta.

Eğer siz de uzun süreli dayanan, çabuk kuruyan, kaliteli oje arayışı içindeyseniz Sally Hansen’i tavsiye ediyorum. Ojeleri denedikçe tırnakta nasıl durduklarını da fotoğraflayıp bloğuma koymaya çalışacağım.

2 thoughts on “Sally Hansen Ojelerim

  1. Her çıktığım kozmetik alışverişinde 2-3 tane oje almadan rahat edemeyen ben için iyi bir yazı olmuş.;)) En çok gül kurusuna bayıldım bu arada:)

Yorum bırakın

