Bizimkız çekiliş hediyelerim


Bizimkız‘ın düzenlediği çekiliş sonucu kazandığım hediyelere zorlu bir süreç sonrası kavuşmuştum. Ptt kargoyla gelen hediyelerden kargo görevlisinin kapıya herhangi bir not bırakmaması sonucu uzun süre haberim olmadı. Sonra “ya ben hediye kazanmıştım, nerde kaldı bunlar acaba” diyerekten bizimkız‘la iletişim geçtim. Meğer benim hediyler gelmiş de kaç gündür Ptt’de bekliyormuş. Haftasonu olmasından mütevellit yapacak pek bir şeyim yoktu. 7 gün de dolduğu için muhtemelen kargo geri döner diye düşünürken Pzt son gün olduğunu, 1 saat içinde almazsam kargomun benden çook uzaklara gideceğini öğrendiğim an fırlayıp evden çıktım. Ptt küçüktü ama içerisi bi hayli kalabalıktı maalesef. Yaklaşık 1 saate yakın bekledikten sonra -bi ara sıra gelmeyecek diye umudu kesmiştim- hediyelerime kavuştum 🙂 Benden mutlusu yoktu 🙂

Hediylerim 3 adet oriflame ürününden oluşuyor. Elvie Eau de Toilette, Essentials Balancing Face Cream ve Soothe & Exfoliate Foot Scrub.

Elvie Eau de Toilette

Beyaz çiçekler, misk ve turunçgil notaları ile bezenmiş Elvie’nin gizemli güzelliğini keşfedin. Hiç yanınızdan ayırmamanız için şimdi pratik şişesinde. 30  ml.

Çiçrk kokularından oluşan çok hoş bir parfüm. Ben şişede pek bir pratiklik göremedim, günlük kullanım için uygun fakat şişenin ağzı açık. Sıkmak için bir aparat bulunmuyor. Ben de kolonya gibi elime dökerek kullanmak zorunda kalacağım maalesef.

Essentials Balancing Face Cream

E vitamini ve aynısefa çiçeği özleri ile zenginleştirilmiş dengeleyici yüz kremi yağlı ve karma ciltler için uygundur. Cildinizi arındırmaya ve mat bir görünüm kazandırmaya yardımcı olur. Her sabah ve akşam yüz ve boyun bölgenize uygulayın. 75  ml.

Oldukça güzel bir krem. E vitamini içermesi hoş bir ayrıntı. Günlük olarak kullanmak için uygun bir krem.

Soothe & Exfoliate Foot Scrub (Yatıştırıcı ve Ölü Hücre Giderici Ayak Arındırıcısı)

İçeriğindeki badem kabuğu granülleri ve ponza tozu sayesinde ayakları nazikçe temizler ve sert deriyi gidererek cildi yumuşatır. Nemlendirici şeftali özü, ferahlatıcı mentol ve hoş yaz kokusu ile ayaklarınıza bakım yapar. 75  ml.

Bu scrub’ın kokusu müthiş, çok beğendim. Daha önce ayaklarım için en fazla krem kullanmıştım. Ama özellikle yazın açık ayakkabı giyildiğinde topuk kısmının sertleşmesinden şikayetçiyim. Henüz yaz gelmedi ama bu ürün oldukça hoşuma gitti. Banyoda tüm ayağıma masaj yaparak uyguluyorum. Banyodan çıktıktan sonra da ayaklarıma ayak kremi sürerek çoraplarımı giyiyorum, topuklarım yumuşacık oldu. Kış içi ayak kremi kullanmayı ihmal etmiştim, bu ürün sayesinde tekrar başladım. Ayaklara tek bir bakım uygulamaktansa hem scrub hem krem uygulamak çok daha etkili oluyor.

Yorum bırakın

