E-bay’den alışveriş


Yaklaşık 1 hafta önce gözümü karartıp e-bay’den EcoTools fırça seti almaya karar verdim. Türkiye’de Gratis’ler ve Watsons’larda satılıyor fakat 6 parçalık set 40 küsur TL. E-bay’de ise sadece 5-6 dolar. E göz göre göre kazıklanmak istemediğim için girdim e-bay’e, verdim siparişimi. Kargo da ücretsiz e daha ne olsun. Ablam da almak istediği için 2 tane 6’set, 1 tane de 5’li set almaya karar verdik.

Aslında fırçalar 5 ve 4 adet fakat çantaları da parçadan saydıkları için fırça sayısı 1 azalmış oluyor.

Yurtdışı kozmetik ürünü alışveriş yasağı gelmeden önce dahi yurtdışından henüz hiç bir alışveriş yapmamıştım. O zamanlar kozmetikle de pek ilgim yoktu. En fazla yüzüme krem sürüyordum 🙂 O güzelim makyaj malzemelerini o fiyatlara görünce derin bir ah çektim ama artık her şey için çok geçti maalesef.

Neyse ki bu fırçalar kozmetik ürünü olarak sayılmadığından ülkeye girişte bir sorun yaşanmayacağını ümit ediyorum. Ayrıca satıcıya ürünleri hediye olarak işaretlemesini de rica ettim. Bakalım siparişlerim bir sorun çıkmadan Hong Kong’dan buraya kadar sağ salim gelebilecek mi?

2 thoughts on “E-bay’den alışveriş

  1. satıcıyı hatırlıyor musun acaba? orjinalliklerine güvenemediğim için satıcı seçemedim bir türlü :s
    *internetim kesildi yorumu birkaç kez yolladım sanırım sağlama alıp bir daha yollayım 🙂

Yorum bırakın

