Trendyol Ebbe Oxford Ayakkabı Siparişim


Bugün saat 7:00’da kalkıp Trendyol’u gezmeye başladım. Arkadaş davetleri sonucu kullanmam gereken çeklerim olduğu için bir kaç gündür sabah erkenden kalkıyordum. 1 saat kadar gezdikten sonra tekrar yatağa gömülüyordum. Bugün tekrar yatmadım, sanırım uykumu alabildim bu sefer 🙂

Haftaya pazartesi işe başlayacak olmam dolayısıyla hem kendimi erken kalkmaya alıştırmış oluyorum hem de alışveriş yapmış oluyorum. Bir taşla iki kuş.

Bugün yaptığım alışveriş ise 5 cm civarında topuğu olduğunu düşündüğüm Ebbe butiğinden Oxford model siyah ayakkabı. Düşündüğüm diyorum çünkü sitede bu konuda bir bilgi bulunmuyor. Genelde topuklu ayakkabılarda topuk boyu bilgisi mevcut oluyor ki bence çok önemli bir bilgi. Özellikle topuklu ayakkabıyla yürümeyi beceremeyen benim gibiler için 🙂 Öncelikle aldığım ayakkabıyı görelim:

Oldukça şık, yürümekte zorlanmayacağımı düşündüğüm bir ayakkabı. Daha önce de Trendyol’dan 12 cm ince topuklu bir bootie almıştım. Daha doğrusu almışım, bootie o kadar güzeldi ki yaptığım hatayı gelince farkettim. Değil yürümek, üzerinde zor duruyorum. Şimdilik evde kendisini seyretmekle yetiniyorum ama bir gün ben de topuklularla yürüyebileceğim, umudum var 🙂

Aslında bu tarz ayakkabılar ilk moda olmaya başladığında -takribi bir kaç sene önce- hiç sevmemiştim. Giyenlerin zevksiz olduğunu bile düşünüyordum. Ama zamanla gözüm mü alıştı nedir, fena olmadığını düşünmeye başladım.

Bir de Oxford ayakkabılar ve bootie tarzındaki ayakkabılar tüm ayağı kapladığı için yürümenin daha kolay olduğu kanaatindeyim. Diğer bildiğimiz klasik ayakkabılarla yürürken ayağımın topuk kısmı sürekli ayakkabıdan dışarı fırlıyor ve ben de sinir oluyordum bu duruma. Bu yüzden artık bu tarz ayakkabılardan kullanmaya karar verdim. Tabi her zaman öncelikli tercihim spor ayakkabı ama zaman zaman bu tarz ayakkabıları giymek zorunda da kalıyoruz.

Bundan önce de Deichmann’ın 5th avenue serisinden bir bootie aldım. Topuğu oldukça kalın ve 9 cm. Çok şık bir ayakkabı ama üzerinde en fazla 10 dk kalabiliyorum. Topuklu ayakkabıları her giydiğimde işkence ediliyormuş gibi oluyorum. Topuklu ayakkabı giyenlere, üzerinde durmakla kalmayıp bütün gün giyebildikleri için saygı duyuyorum.

Trendyol Ebbe butiğindeki bu ayakkabı 59,90 TL’den 32,99 TL’ye düşmüş. 38 numarayı ben kaptım 🙂 1 tane varmış, erken kalkmanın faydaları.

Eğer siz de Trendyol’a ücretsiz üye olmak ve %90’a varan müthiş indirimlerden faydalanmak istiyorsanız tık tık

 

Yorum bırakın

