Flormar Super Neon Colors N007


Aslında yeşil rengi pek sevmem, maviye dönük olan petrol yeşili, su yeşili gibi renkleri daha çok seviyorum. Ama bu renkte bir elbisem olduğu için bir de ojem olması gerektiğine karar verdim.

Flormar Super Neon Colors N007 tam bir yeşil.

 

Tırnaklarımdaki hali ojenin 2. günü çekildi. 2 katta rengini verdi ama ben 3 kat sürmeyi tercih ettim. Üzerinde her zamanki gibi sally Hansen Insta Dri var.

 

Neon renkler tek katta rengini vermiyor. Ama ojeyi sürdükten sonra öğrendiğim ufak bir trick var. En alta beyaz oje sürüldüğünde, neon oje tek kat sürüldüğünde dahi rengini mükemmel şekilde veriyormuş. Eğer sürmeden önce öğrenmiş olsaydım öyle denerdim🙂

 

Yeşil rengi çok sevmesem de bu ojeyi beğendim, uygun bir kıyafet ile kombin yapıldığında oldukça güzel duruyor.

Yorum bırakın

