Eylül Gratis Alışverişim


Başlığı Eylül Gratis Alışverişim dedim ama her ay sanki sadece bir kere düzenli olarak gidip Gratis’ten alışveriş yapıyormuşum gibi oldu🙂 Oysa öyle mi, nerde bir Gratis görsem hemen dalıyorum, satın almasam da gezmesi bile yetiyor. Gratis’e en çok Essence markası için gittiğimi farkettim, ilk önce Essence standına koşuyorum yeni şeyler var mı diye, şanslıyım ki bu sefer yepyeni ürünler gelmiş. Hem de oje, hem de parlak, hem de mor. Öyle mutlu oldum ki…

Aldığım ürünlere genel bir göz atacak olursak,

  1. Nivea Süt&Bal dudak nemlendiricisi
  2. Parmex Aseton
  3. Essence 01 Evil Queen mor ışıltılı oje
  4. Essence 03 Prince Charming mavi ve gümüş rengi ışıltılı oje
  5. Essence 25 Glisten Up! mavi renkli oje

Nivea Süt&Bal dudak nemlendiricisi

Bu nemlendirici sarı rengi ve yeni olmasıyla daha önce dikkatimi çekmişti. Bloglara göz atarken de oldukça memnun kalındığını görünce almayı kafaya koydum. Henüz paketini açmamıştım ki bugün gelen Lila Kutumdan çıkan Aviva dudak nemlendiricisini açmış bulunduğumdan Nivea 2. plana düştü. Ama süt ve bal içermesi nedeniyle henüz denememiş olsam da diğer Nivea dudak nemlendiricileri gibi oldukça güzel bir ürün olduğundan şüphem yok. Fiyatı Gratis’te 5,75 TL.

Parmex Aseton

Bu asetonu oje sürenlerin %90’ının kullandığına eminim🙂 Evde zaten vardı ama bu aralar o kadar çok yeni oje aldım ki, sanki aniden bitiverecekmiş gibi geldiği için yedekleme ihtiyacı hissettim. Zaman zaman başka markaların asetonlarını denesem de en güzelinin ve en iyi çıkaranınParmex olduğunu düşünüyorum. Fiyatı Gratis’te 2,90 TL.

Gelelim ayıla bayıla aldığım Essence Snow White özel koleksiyon ojelere. Bu ojelerin özel koleksiyon olduğu için her zaman satışta olacağını zannetmiyorum, o yüzden beğendiyseniz tükenmeden satın almanızda yarar var.

Essence 01 Evil Queen mor ışıltılı oje

Direkt sürüldüğünde çok yoğun olmayacağı için, altına aynı ya da uyumlu başka bir renkte bir oje sürülmesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten üzerinde de special enter topper yazıyor. İçindeki simler altıgen şeklinde ve gayet büyük. En kısa zamanda denemek için sabırsızlanıyorum. Essence’in klasik mini boy ojelerinden daha büyük olan bu özel seri ojenin fiyatı 4,99 TL.

Essence 03 Prince Charming mavi ve gümüş rengi ışıltılı oje

Bu da aynı serinin 03 numaralı yine mavi altıgen büyük simler ve gümüş rengi küçük simlerden oluşan diğer topper oje. Bunun içindeki mavi simler mora göre daha az. Bunun altına da yine beyaz ya da mavi bir ojenin uygun olacağını düşünüyorum. Ojenin fiyatı 4,99 TL.

Ojelerin isimleri de oldukça güzel🙂

Bu özel seri ojelerin fırçaları şişeye uygun olarak  oldukça kalın. Sally Hansen marka oje kullananların yabancılık çekmeyeceği cinsten.

Son olarak Essence klasik minik ojelerden mavi renkli bir oje var ama ben bunu yeni gördüm. Daha önce standlarda yoktu.

Essence 25 Glisten Up! mavi renkli oje

Mavinin sevdiğim tonlarından, yine içinde minik simler var. Essence Colour & Go  25 Glisten Up! ojenin fiyatı ise 1,99 TL.

Yorum bırakın

