Flormar 432 Mor Oje


Bu aralar gördüğüm her mor ojeyi alıyorum. Önceden pek sık kullandığım bir renk değilken şimdilerde en çok beğendiğim renk oldu🙂

Bugün tırnaklarıma sürmeyi tercih ettiğim oje Flormar’ın 432 numaralı moru.

Sürümü gayet kolay, tek katta rengini veren bir oje.

 

Ben daha kalıcı olması için 2 kat sürdüm ama tek katta da görüntüsü aynı şekilde.

Yüzük parmağıma ise dün tanıttığım Essence’in özel koleksiyonu olan Snow White, 01 Evil Queen isimli ojesinden sürdüm. Açıkçası daha güzel bir görüntü bekliyordum. Evil Queen kendi şişesinde tırnakta durduğundan çok daha güzel görünüyor.

 

Fazla yoğun bir oje olduğu için içindeki simleri düzgün şekilde tırnağa yerleştirmeye çalışmak biraz zor oldu. Başka bir fırça ya da kürdan vs. yardımıyla daha hoş bir görüntü yakalanabilir belki.

 

 

Yorum bırakın

