Nivea Visage T-Bölgesi Temizleyici Bantlar


Nivea’nın T bölgesi cilt temizleyici bantlarını yıllardır kullanıyorum. İlk defa ablamın yönlendirmesiyle kullandım. Diğer cilt bakım ürünlerinde cildin ne kadar temizlendiğini anlayamıyoruz  fakat Nivea’nın bu ürününde tüm siyah noktalar, kirler, minik kıllar bantın üzerine yapıştığı için her şey ayan beyan ortada🙂

Nivea Visage T-bölgesi temizleyici bant paketinden 4 adet burun bandı, 4 adet de üçgen şeklinde çene ve alın bandı çıkıyor. Ben çenemde kullanmayı tercih etmiyorum. Onun yerine hepsini alnımda kullanıyorum.

Bantların kullanımı oldukça kolay. Uygulayacağımız bölgeyi su ile ıslatıp, kurulamadan nemli bir şekildeyken bantı üzerine yapıştırıyoruz. Ortalama 15 dk, bant kuruyana kadar bekliyoruz. Bantı çıkardığımızda bantın üzerinde cildimizden çıkan kalıntıları görünce mutlu oluyoruz🙂

Burun

Önce ve sonra fotoğraflarında cilt üzerinde çok büyük farklılıklar görünmese de bantın üzerinden ciltten çıkan kir ve siyah noktalar daha net bir şekilde görülebiliyor.

Alın bölgesi de aynı şekilde. Üçgen bantlar isteğe göre çene ve alında kullanılabiliyor.

Alın

Bantların 1 haftada en fazla 1 defa kullanılması tavsiye ediliyor. Daha sık kullanımında cilt zarar görebilir. Ben ortalama 2 haftada 1 kullanıyorum.

Limon kokulu bu bantları cildinde siyah nokta olan herkes kullanabilir.

Bantların fiyatı ortalama 16 TL. Gratis, Watsons gibi kozmetik marketlerde zaman zaman daha ucuza satıldığı da oluyor.

Yorum bırakın

