Golden Lady Hindistancevizi Kokulu Beyaz Oje


Golden Lady’nin yeni çıkarttığı kokulu ojeleri gördükten sonra hemen alıp denemek istedim. Ojelerde 6 koku seçeneği ve 36 renk seçeneği mevcut. Her kokunun 6 farklı rengi var.

Ben içlerinden en çok hindistancevizi kokusunu merak ettim. Aldığım yerde kırık beyaz griye yakın bir renk ve beyaz renk vardı. Ben hindistancevizi rengi olan 04 numaralı beyaz rengi tercih ettim. Aslında Sally Hansen markalı bir beyaz ojem vardı fakat kapatıcılığı çok kötüydü. Sally Hansen’in denediğim her ojesine ayrı ayrı bayılırken beyaz renginden hiç mi hiç memnun kalmadım.  Beyaz rengi elde edene kadar 6 kat oje sürdüğümü hatırlıyorum.

Golden Lady’nin beyaz ojesi ise mükemmel denecek kadar güzel. Tek katı bile oldukça kapatıcı, ben tırnaklarıma 2 kat sürdüm.

Ojeyi sürerken kokusu gelmeye başlamıştı zaten🙂 Sürüp kuruttuktan sonra tırnaklarımdaki hindistancevizi kokusunu çok beğendim. Daha önce Pastel’in kokulu ojelerinden denemiştim fakat hem yapısı kötüydü hem de hiç kokusunu alamamıştım. Ama bu ojenin kokusu müthiş. Yalnız 2. günden sonra koku azalmaya başlıyor ama zaten o kadarı yeterli bence.

Ojenin fiyatı 2 TL. Oldukça uygun fiyatlı. Hem kokulu hem de kolay sürümlü, rengini çabuk veren ve hızlı kuruyan bir oje. Diğer en çok merak ettiğim koku çikolata kokusu🙂 Onu ve diğer kokulu ojeleri de en kısa zamanda denemek istiyorum.

Yorum bırakın

