Lila Kutu Ekim Ayı


Bu ayki lilakutu’yu büyük bir merakla bekledim. Her zamanki gibi 1 gün önceden kutunun kargoya verildiği bilgisi geldi. Kargoyu takip ederek beklerken diğer arkadaşlardan kutudan Missha bb krem çıkma ihtimali olduğunu öğrenince hem heyecanla hem de korkuyla beklemeye başladım🙂 Genelde bu tür seçenekli ürünlerde benim kutumdan en ucuz ve işe yaramayan ürün çıktığı için bu sefer de öyle olmasından korktum. Hem de Missha BB Krem uzun zamandır duyup denemek istediğim bir üründü. Fakat fiyatı ülkemizdeki her yurtdışından ithal kozmetik ürünü gibi biraz tuzlu olduğu için alıp deneyememiştim.

Kutuyu büyük bir heyecanla açtım ve ta-taam Missha bb krem benim kutuma da koyulmuş. Çok sevindim🙂

Bu ayki kutu oldukça dolu görünüyor. Bu ayın teması ise tabi ki bayram.

Ürünlerimizi tek tek inceleyelim.

Missha Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++

Missha Mükemmel Görünüm Bakım Kremi, cildin yenilenmesine yardımcı olur, akne, yaşlılık lekeleri, koyu halkaları ve yüzdeki renk değişikliğini onarır, cildin daha taze ve parlak olmasını sağlar.

Benim çok merak ettiğim bir üründü. Daha önce Garnier’in BB krem’ini deneyip pek beğenmemiştim. Cildim esmer olduğundan orta tonunu almıştım. Hem renk koyu geldi hem de sivilcelenme yaptı. Bu aralar her marka BB krem çıkarıyor, fakat içlerinden en iyisi muhtemelen bu Missha BB krem, tabi henüz kullanmadan bu yorumları yapıyorum ama bir çok Türkçe ve yabancı bloglarda yağtığım araştırmaların sonucu bu.

Bana gelen renk 23 numara. Daha bir kaç hafta önce almayı düşünüp renk araştırması yaparken bana en uygun bu rengin olacağını düşünmüştüm. İsabet oldu yani🙂 Ben de hemen bileğimde ufak bir deneme yaptım.

Resmi büyütmek için üzerine tıklayabilirsiniz.

Sürümü kolay, kapatıcılığı güzel görünüyor. Benim için cildimdeki renk eşitsizliğini düzenlemesi yeterli.

50 ml’si 59 TL olan Missha BB Krem’in kutudan çıkan boyu 20 ml. Oldukça iyi🙂

Moschino Pink Bouquet EDT

Her şeyden önce eğlence isteyen karakter dolu kadınlar için.

Kartta yazan açıklama böyle, bunun yerine hangi kokulardan olştuğunu belirtselermiş daha iyi olurmuş. Hemen küçük bir araştırma yaptım.

Bergamot ve ananas sorbesinin patlayıcı tazeliği duyuları cezbediyor. Şakayık ve romantik pembe inci çiçeği ile hoş bir şekilde uyarılıyor. Mistik yasemin ile yoğunluk kazanıyor. Çiçeksi kalp/orta nota, tatlı bir bağımlılık yaratmak için Zencefilli çörek ve ağız sulandıran şeftaliyle zarifçe süslenmiştir. Alt/dip notadaki, yoğun ve zarif bir yosun olan cosmone bileşime yumuşak bir doku veriyor.

Kokusu oldukça fresh, çiçek kokularından hoşlananlar için güzel bir edt.

Orijinal şişe bu şekilde. Hem masraflı hem çok zor biliyorum ama keşke numuneleri de orijinallerin birebir küçültülmüşü olarak yapsalar🙂

100 ml’si 199 tl olan Moschino Pink Bouquet’in kutudan çıkan tester’ı 1 ml.

Rebul Jasmine Kolonya

Yasemin, kırmızı elma, sulu armut, tatlı şeftali, egzotik liçi, ylang ylang, şakayık, şeffaf beyaz miskler, sandal ağacı, sedir ağacı ile serinletir ve tazeler.

Rebul Kolonya’nın kokusu güzel hoş, boyutları da tam çantalık ama 2 ay önce zaten Ağustos Lila Kutu‘dan Rebul Mandarine Kolonyası çıkmıştı. Bayram diye mi tekrardan kolonya göndermeyi tercih ettiler bilmiyorum ama denenecek bir sürü farklı marka ve ürün varken aynı ürünün farklı bir kokusunun gönderilmesini biraz kolaya kaçmak olarak yorumluyorum. Umarım bir dahaki sefere daha önceki aylara benzer ürünler çıkmaz.

380 ml’si 14 TL olan Rebul Jasmine Kolonya’nın kutudan çıkan tester’ı 30 ml.

Rareblossom Onarıcı Saç Bakım Jeli 3D Matrix Teknoloji

Nemi geri kazandırır, saçı korur ve dökülmesini önler. Derinlemesine besler, onarır ve güçlendirir. Elektriklenmeyi önler, saçın kolay şekil almasını sağlar.

Daha önce Rareblossomun yine aynı boyutlarda bronzlaştırıcı yağı çıkmıştı. Bu daha farklı bir ürün, aynı marka olmasına rağmen farklı bir ürün olduğu için bu ürünü beğendim. Zaten bu aralar saçlarıma bakım yapmak için ürün arayışı içindeydim. Denedikten sonra işe yarayıp yaramadığını ayrıntılarıyla anlatırım.

100 ml’si 23 TL olan Rareblossom Onarıcı Saç Bakım Jeli’nin kutudan 20 ml’lik minik bir şişesi çıktı.

Rareblossom Yoğun Nemlendirici Gündüz Kremi Yeşil Çay & Bal

Cildi korur, destekler, nemlendirir ve yeniler. Kırışıklıkların önlenmesine yardımcı olur, cilt rengini dengeler.

Yine Rareblossom’un bü ürününün benzeri olan Rareblossom anti aging kremi Ağustos Lila Kutu‘sundan çıkmıştı. O krem yaşıma uygun olmadığı için aslında hiç olmamalıydı ama yine benzer bir ürün olduğu için o kremin yerine farklı bir ürün denemeyi tercih ederdim.

Neyse ki bu seferki gündüz bakım kremi, kullanabileceğim bir ürün. Firmaların ürün gönderirken hem herkese hitap eden ürünler göndermesi hem de özellikle farklı seçenekleri olan ürünlerde yaş, cilt vs. faktörünü dikkate alarak ürün göndermesi gerekiyor. Sırf tanıtım yapmak için firmanın sponsorluğunda gönderilse tamam ama bu kutular için her ay belli bir ücret ödüyoruz ve içinden cildime ve yaşıma uygun olmayan ürünler çıkması hiç hoşuma gitmiyor.

50 ml’si 106 TL olan Rareblossom Yoğun Nemlendirici Gündüz Kremi’nin tester’ı 5 ml.

Mustika Ratu Yüz Temizleme Sütü

Aromatik uçucu yağ ve E vitamini (antioksidan olarak) içeriği ile cildi yağdan ve makyajdan arındırır.

Daha önce duymadığım bir marka. Salatalık özlü olması hoşuma gitti, kokusu da salatalık gibi.

150 ml’si 13 TL olan Mustika Ratu Yüz Temizleme Sütü’nin kutudan 50 ml’si çıktı.

Cosmed Leke Karşıtı Krem

Aydınlık ve parlak bir cilt görünümü elde edilmesini destekler, düzenli kullanıma bağlı olarak lekelerin rengini dengeler. Yeni leke oluşumunun önüne geçer. SPF 15 güneş koruması içerir.

Bu da merak ettiğim bir üründü. Tester biraz daha fazla olabilirdi, 3 ml’si ile ne anlarım bilmiyorum ama deneyeceğim.

50 ml’si 65 TL.

Lila Kutu bu ay da bu kadardı. Kutudan en çok Missha BB krem çeıkmasına sevindim. Tekrarlayan markaların aynı ürünlerinin farklı kokulu ya da özellikteki ürünlerinin gönderilmesini ise pek beğenmedim. Umarım önümüzdeki aylarda daha farklı ve kaliteli markalar ve ürünler çıkar Lila Kutu’dan.

Eğer siz de her ay bu heyecanı yaşayıp daha önce denemediğiniz farklı ve kaliteli markalarla 19 TL karşılığında tanışmak ve bu güzel ürünlere sahip olmak istiyorsanız üyelik için tık tık.

Yorum bırakın

