Flormar Duo 2x Chrome DC02 Altın Sarısı Oje


Flormar’ın yeni ojesi Flormar Duo 2x Chrome’u diğer bloglarda görünce ben de merak edip hemen bir tane edindim. Bir sürü güzel rengi var ama ben DC02 numaralı altın rengini tercih ettim.

 

 

 

 

Açıkçası adına yaraşır bir şekilde pek duo’luk bir hali yok. 5 TL fiyatı da Flormar marka ojeye göre gereksiz pahalı, buna benzer çok daha ucuz ojeler var. Diğer renklerini de beğenmiştim ama hayal kırıklığına uğradım, bir daha bu seriden herhangi bir oje almayı düşünmüyorum.

Yorum bırakın

