Watsons Alışverişim


Watsons önceleri sadece ufak tefek alışveriş yaptığım bir kozmetik marketti. Özellikle Watsons markalı kendi ürünleri ile ilgili nötrdüm. Bu ayki son kataloğunda yaptığı indirimleri görünce alıp kullanmaya karar verdim.

3 tane kocaman Watsons duş jeli, Watsons biralı saç maskesi, i love coconut & cream el kremi, true spirit marka ayna ve rimmel ojeler.

Duş jelleri 1000 ml ve indirimle sadece 4,99 TL’den satılıyor. Normalde 7,99 TL imiş. İndirimli hali acayip uygun bence. Kokuları da o kadar güzel ki. Aslında çilekli de almak istiyordum fakat benim alışveriş yaptığım Watsons mağazasında kalmamış.

Watsons Keçi Sütü Özlü Krem Vücut Şampuanı

Bunu beyaz olması dolayısıyla ik önce vanilyalı ya da hindistancevizi içeriği ile hayal etmiştim ama keçi sütlüymüş🙂 Böyle de güzel, kokusu oldukça hoş.

Watsons Gül Özlü Duş Jeli

Buram buram gül kokan muhteşem bir duş jeli, kokusuna bayıldım.

Watsons Gül Özlü Krem Vücut Şampuanı

Bu da gül kokulu, üsttekiyle tek farkı isim olarak birinde duş jeli birinde krem vücut şampuanı yazıyor. Bir de bunun kokusu diğerine göre daha hafif.

Watsons Bira Özlü Saç Bakım Cilası

Bu ürünü bloglarda çok sık gördüğüm ve saçlarımın bakımı ihtiyacı olduğunu düşündüğüm için aldım. Henüz 1 kere kullandım. Satın alırken Watsons’da ürün için gerçekten işe yaradığı, bol miktarda kullanmak gerektiği ve gözleri çok yaktığı söylendi. Ben de dikkatli bir şekilde kullandım. Ürünün üzerinde saçta 5 ila 10 dk arasında bekletilmesi gerektiği yazıyor ama diğer arkadaşların deneyimi ile ne kadar uzun süre bekltilirse o kadar verimli olduğunu öğrendim.

Biranın saçlara oldukça yaralı olduğunu öğrendiğikten sonra bir dahaki sefere de elimdeki şampuan stoğunu bitirebilirsem Watsons biralı şampuanı almayı düşünüyorum. Watsons Bira Özlü Saç Bakım Cilası’nın fiyatı şu an indirimde 7,99 TL. Normalde de 8,99 TL’de satılıyor. Avokadolu, ballı, yoğurtlu gibi seçenekleri de mevcut.

True Spirit Mini Ayna

Bu aynanın rengini görür görmez vuruldum. Sanırım Watsons’a yeni geldi, en azından ben yeni farkettim. Aynı aynanın fuşya rengi de mevcut. Bir de aynanın 2 farklı boyu daha var. Bir tanesi birazcık daha büyük, açıldığında aynalar deriye gömülmüş şekilde daire ve kare şeklinde. Diğer boyu ise daha küçük ve diktörgen şeklinde, bu aynanın yarısı kadar. Ben en çok bunu beğendim, dış derisi çok güzel. Sanırım fiyatı 8,99 TL idi.

I Love… Coconut & Cream El Kremi

Kokusuna bayıldığım, eridiğim bittiğim, hastası olduğum bir krem oldu I Love Coconut & Cream. Watsons’a yeni geldiğini görünce tester ürününden denedim, bir kokladım kendimden geçtim resmen🙂 Bu kadar güzel bir koku olamaz. Tabi hemen aldım🙂 Aslında kokusu çok kalıcı değil. Sürdükten 10-15 saniye sonra uçup gidiyor ama o süre bile yetiyor🙂

I Love… serisinin sadece el kremi yok; duş jeli, dudak parlatıcısı, vücut losyonu ve body scrub’ı bulunuyor. Serideki diğer kokular ise şöyle; Strawberries & Milkshake, Mango & Papaya, Raspberry & Blackberry. Coconut & Cream’den sonra en beğendiğim I Love ürünü Strawberries & Milkshake oldu. Gerçekten çilekli milkshake gibi kokuyor🙂 Diğer ürünler de kendi çapında fena değiller.

En kısa zamanda I Love Coconut & Cream’in diğer ürünlerini de denemek isterdim ama elimde bitirmem gereken çok ürün var😦 O yüzden bir süre ertelemem gerekecek. Yine bir sürü el kremim olduğu halde dayanamayıp en azından el kremini alıp kullanmalıyım diye düşündüm. Sürekli sürüp sürüp deli gibi kokluyorum🙂

I Love Coconut & Cream el kreminin arkasında yer alan kullanma talimatı, uyarılar vs.  de çok şirin olmuş🙂

Krem sürdükten sonra çok hızlı olmasa da bir süre sonra cilt tarafından emiliyor ve elleri yumuşatıyor. Keşke kokusu da hemen uçup gitmese… I Love Coconut & Cream el kremi 75 ml, fiyatı ise 6,99 TL.

Rimmel Ojeler

Rimmel’in daha önce ojelerinden kullanmamıştım. Tırnak bakımı için aldığım bir ürün vardı, Rimmel Lycra Nail Care Stronger the Max. Bu üründe oldukça memnun olduğum için ojelerine de bir şans vermek istedim. Sevdiğim renklerden mavi ve mürdüm moru rengini tercih ettim. Ojelerin numara ve isimleri ise şöyle: 819 green with envy, 193 black cherries. Ojelere numaraların yanında isim de verilmesi oldukça hoş oluyor. Türk oje firmalarından da bu yeniliği bekliyoruz🙂

Rimmel ojeler 8 ml ve fiyatları 3,99 TL.

2 thoughts on “Watsons Alışverişim

Yorum bırakın

