Mini Gratis Alışverişi


Ne zaman Gratis’e gitsem kendimi Essence standının önünde buluyorum. Yeni ürün olsun ya da olmasın Essence ürünleri’ne bakmadan edemiyorum🙂 Tabi bunda Essence’in sık sık yeni koleksiyonlar çıkarmasının da payı büyük. Essence’in Türkiye’ye gelen son koleksiyonu Essence Miami Roller Girl. Bu koleksiyonda ilgimi çeken tek parça allıktı ama o da kalmamış. Ojelerin rengi ise oldukça  sıradan geldi bana.

Diğer ürünlere bakarken yeni ürün olarak cam şişede tekli farların geldğini gördüm. Şişeler jel eyeliner şişesine benzediğinden öncelikle eyeliner sandım ama krem farmış. Ben eyeliner olarak kullanmak için stay all day 08 numaralı the magic must go on isimli mor krem farı aldım.

 

Gratis’te henüz testerlar yoktu, renginin açık olduğunu farketmemişim, evde denediğim eyeliner denemesi başarısızlıkla sonuçlandı, gözün üzerinde eyeliner olarak rengi pek belli olmuyo maalesef. Ben de zaten asli görevi olan far olarak kullanmaya karar verdim. Keşke jel eyeliner serisinin diğer 2 rengi de ülkemize gelse.

Krem farın farklı bir çok rengi bulunuyor, fiyatı 9,5 TL.

 

Diğer ürün ise Benri’nin makyaj düzeltme çubuğu.

 

Bir tarafı sivri, diğer taraf geniş ve yayvan. Hem makyaj düzeltmede hem de oje düzeltmek için kullanılabilir.

Kutuda 70 adet ürün var. Fiyatı 1,99 TL.

 

Yorum bırakın

