Sally Hansen Oje Alışverişim


Sally Hansen ojeleri kalıcılığı ve kalitesi sebebiyle her zaman ilk tercihim olmaya devam ediyor. Serideki beğendiğim tüm renkleri almaya devam ediyorum. Geniş bir Sally Hansen oje koleksiyonum oldu🙂

Bu sefer daha önce farketmediğim ve görür görmez vurulduğum ışıltılı mor renk için ufak bir alışveriş yapmaya karar verdim.

Mavi de en sevdiğim renklerden biri olduğu için ışıltılı bir mavi ve kışa girmeye hazırlandığımız şu günlerde yaz mevsimini arkada bırakmak istemediğim için bir de sarı renk aldım.

Ojelerin isim ve numaraları şöye:

  • 470 Purple Pulse
  • 440 Calypso Blue
  • 420 Yellow Kitty

Sarı renkli ojeyi sürdüm fakat, bilemiyorum  benim beceriksizliğimdenden mi yoksa bendeki ojelerin yapılarının bozuk olmasından mı kaynaklanıyor ama açıkçası Sally Hansen’in açık renkli ojelerde çok da başarılı olduğunu düşünmüyorum. Sarı rengi sürdüm fakat 3 katta kapatıcılık sağlayabildim ve fotoğraflarını çekecek kadar güzel süremedim. Daha önce Sally Hansen’in beyaz renkli ojesini sürerken de çok zorlanmıştım.

Bunun tam aksine Sally Hansen koyu renklerde ise mükemmel bir kapatıcılık, kolay sürüm ve dayanıklılık sağlıyor. Eğer ojelerimi uzun süre kullanmayı düşünüyorsam ilk tercihim ojelerimin arasından Sally Hansenleri seçmek oluyor🙂 Tek başlarına 1 hafta, Sally Hansen Insta Dri top coat ile 10 güne kadar tırnaklarımda bozulmadan kalıyor.

Ben alışverişimi Daybuyday alışveriş sitesinden yaptım. Daha önce Trendyol‘dan almıştım. Sally Hansen ojeler alışveriş sitelerinde indirimle 9.90 TL, 10.90 TL gibi fiyatlara satılıyor. eğer ben gelmesini bekleyemem, sabırsızım diyorsanız artık eczaneler dışında Watsons ve Gratislerde de satışta. Fiyatları ise 13 TL. 1 şişe oje için pahalı gibi görünse de renkleri, kalıcılığı ve kolay sürümü ile fiyatını gerçekten hakediyor.

Yorum bırakın

