Ebay Takı ve Aksesuar Alışverişim


Ebay’i keşfettikten sonra neredeyse alabileceğim her türlü eşyayı ebay’den almaya başladım. Hem oturduğum yerden rahatça alışveriş yapılabiliyorum hem de fiyatlar çok uygun. Tek sorun Türkiye’de yurtdışından alışveriş yaparken dikkat edilmesi gereken bazı kurallar mevcut. Bunları bildikten sonra her şey çok kolaylaşıyor🙂

Bu benim 8. alışverişim. Şimdiye kadar pek sorun yaşamadım. Şimdi gelelim aldıklarıma:

Çivili (spike) konik, çift parmaklı yüzük

Siyah renkli bu çift parmağa takılan çivili yüzüğün daha önce gümüş rengini almıştım ama bir kez kullandıktan sonra kırıldı maalesef😦 Bunun da malzemesini pek beğenmedim açıkçası ama çok hoş görünüyor.

Çivili rivet açık yüzük

Savaş karşıtı desenli antik yeşil yüzük

Her ne kadar tanıtımında yeşil dese de fotoğrafta görüldüğü mavi taşlı oldukça hoş bir yüzük

Bronz retro çapraz yüzük

Görüldüğü üzre malzemesi biraz kötü ve alırken ölçülerine dikkat etmemişim, küçük parmağıma oldu, biraz zayıflarsam yüzük parmağıma da olabilir belki🙂

Zincirli çift parmaklı yüzük

Çok ama çok beğendiğim bir yüzük oldu, oraya buraya takılacağı için günlük kullanımda pek uygun gibi gözükmese de çok şık ve orijinal olduğunu düşünüyorum.

Dore tırnak yüzüğü

Bunun görüntüsü de çok şık ama dikkat edilmezse parmaktan düşebilir

Gümüş renkli tüm parmağı kaplayan robotik zırh görünümlü yüzük

Ucunun sivri olması ve tüm parmağı kaplaması dolayısıyla kullanımı biraz zor olsa da çok rahatsız etmiyor. Bu yüzüğü de çok beğenerek aldım.

Aynı yüzüğün altın renklisi.

Yüzüğün ucu düzgün takılmadığından dolayı uçtaki parça çıktı, pense gibi bir aletle sıkıştırılabilinir belki ama böyle tırnak yüzüğü olarak da kullanabilirim.

Siyah punk, gotik, retro çivili yüzük

Biraz küçük geldi ama bu siyah modellerin malzemesi dolayısıyla parmağa takarken zorluk yaşıyorum, o yüzden sanırım.

Gotik, kuru kafalı ear cuff küpeler

Bu kulağın arkasına takılan ear cuff denen küpelere bayılıyorum, ama bir süre sonra ağırlıktan dolayı kulakta ağırlık yapmaya başlıyor. Çözüm olarak diğer kulağıma takıyorum ya da çıkarmak zorunda kalıyorum maalesef.

Gümüş renkli kalp şeklinde vintage küpe

Taşlı, altın renkli kurukafa küpe

Daha önce bunun gümüş renklisini de almıştım, ç0k beğenince bir de bunu alayım dedim.

Punk tarzı 3 sıra spike gun black renginde bileklik

Bu tarz çivili bileklikler bu sene çok moda, benim çok sevdiğim bir tarz. Çok severek kullanıyorum.

Beyaz deri, üzerinde metaller olan kalın bileklik

Bunun daha önce kırmızı rengini almıştım, bunu da beğenerek kullanıyorum.

Bileğe dolandığında 3 sıra olan ve her sırasında farklı bir çivi parçası olan bu bileklik de favorilerimden.

Bu muhtemelen Türkiye’de bulunabilen bir parmaksız eldiven fakat ben daha önce rastlamadığım için hazır bulmuşken aldım. Uzunluğu dirsek ve omuz arasına kadar olduğu için kışın kolsuz tişörtlerle oldukça şık görüneceğini düşünüyorum. Yine kısa kollu tişörtlerle ya da kazaklarla bile kullanılabilir.

Oldukça sade mor renkli bere şapka.

Bu sene mor renge olan sempatim dolayısıyla eğer mevcutsa mor renge öncelik veriyorum. Bu şapkanın aynısının siyah renigini geçen sene H&M’den almıştım. Oldukça sade ve şık görünümlü bir şapka. Fiyatının çok daha uygun olması ve aramaya kalksam bulamayacağımı bildiğim için görür görmez kaptım 1 adet.

Bu daha önceki ebay alışverişlimde almış olduğum tüylü, parmaksız eldiven.

Aynı satıcıda satılmıyorlar maalesef. Ama renkleri cuk oturdu🙂 Oldukça hoş bir ikili oldular.

Araya bayram girdiğinden dolayı bu ebay alışverişim diğerlerine nazaran biraz daha uzun sürdü. Yaklaşık 3 haftada geldi ürünler. Bi ara korktum, gelmeyecek mi diye ama sorunsuz bir şekilde ulaştı. Hepsini çok beğendim🙂

Bu arada tırnaklarımda Sally Hansen sarı 420 numaralı Yellow Kitty isimli oje var.

Eğer ebay’den alışveriş yapmak istiyor ama korkuyorsanız, sorularınız varsa ya da nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız sağda üstteki mail adresinden bana ulaşabilirsiniz.

2 thoughts on “Ebay Takı ve Aksesuar Alışverişim

    • Merhaba,
      Ben bütün alışverişlerimde ücretsiz kargo tercih ediyorum. Ürünün fiyatı dışında kargoya hiç bir ücret ödemiyorsunuz. Free shiping yazar zaten. Bütün ürünleri de aynı satıcıdan alırsanız da tek paket halinde gelir.

Yorum bırakın

