H&M ve Penti Alışverişim


Sonbahara girerken en çok ihtiyaç duyulan giysilerden biri de hırka. Eskiden pek hırka kullanmaz direkt kazak, hatta boğazlı kazaklar giyerdim. Fakat artık uzmanların da dediği gibi kat kat giyinmenin daha mantıklı olduğunu farkettim. Hem yazın giyilen tişörtleri kışın da giyebiliyoruz hem de farklı renk ve modeldeki hırkalarla kombinleyerek farklı görünümlere bürünebiliyoruz. Zaten sürekli dışarıda durmayacaksak kalın kazaklar giymek gerçekten çok manasız. Sıcak yerlerde terleyince kazakları çıkaramadığımız için terliyoruz ve hastalıklara davetiye çıkarıyoruz.

Bu yüzden alışverişe çıktığımda kazaklar yerine direkt hırkalara yöneldim. H&M en sevdiğim mağazalardan biri. Üstelik indirim de vardı🙂

Mor hırka, kollarındaki detayları çok beğenmesem de gözümü fazla rahatsız etmiyor. Rengine bayıldım.

Petrol mavisi hırka, bu da en sevdiğim renklerden biri olduğundan gözüm kapalı aldım🙂

Pentiden de bu petrol mavisi kışlık çorabı aldım. Ben alırken pantolon altı olarak düşündüm ama dize kadar olması dolayısıyla çizmelerin içine de rahatlıkla giyilebilir, 70 denye kalınlığında.

Yorum bırakın

