Watsons Alışverişi


Yine haftasonu dışarı çıktığımda Watsons’a uğramadan eve dönemedim. Daha çok indirimdeki ürünleri tercih etmeye çalıştım.

 

 

Watsons Kare Pamuk

%100 saf pamuktan oluşan bu ürün kare şekli dolayısıyla ilgimi çekti. İçinde 210 adet kare pamuk diski bulunuyor. Normal satış fiyatı 4,5 TL iken şu an indirimli fiyatı 2,99 TL.

 

Watsons Yeşil Çaylı Kağıt Cep Mendili

Yine fiyatı ve boyutları dolayısıyla beni cezbeden bir ürün oldu🙂 Pakette 8 adet cep mendili bulunuyor. Küçük çantalarda taşımak için ideal. Yeşil çay kokusunu merak ettim. Fiyatı 1,99 TL.

 

Superdrug Peel Off Yüz Maskesi – Nar&Kızılcık

 

İndirimdeki bu maskelerden geçen haftaki Watsons alışverişimde çilekli olanını almıştım. Bu sefer Nar&Kızılcık olanını da denemek istedim. Bu maskenin kuruduğunda ciltten soyarak çıkarılabilmesi ilgimi çekti. Fiyatı inidirli 1,99 TL.

Yorum bırakın

