Alix Avien 214 ve 194 ile Puantiyeli Oje


Alix Avien markalı ojeleri hem uygun fiyatları hem de kaliteleri ile uzun zamandır severek kullanıyorum. Daha önce kullanmadığım 2 renk Alix Avien ve bir de daha önce kullandığımm, tek katta rengini verdiğini bildiğim beyaz Golden Lady Hindistancevizi kokulu ojeyi de kullanarak ebay’den aldığım noktalama araçları ile puantiye denemesi yaptım.

Taban olarak kullandığım renk 214 ve rengini çok güzel veren bir oje.

İri noktaları yapmak için Alix Avien’in 194 numaralı sedefli koyu gri ojesini kullandım. Yoğun ve tek katta rengini veren bir oje olduğu için hiç zorlanmadım.

Küçük noktalar için de beyaz Golden Lady Hindistan Cevizi kokulu ojeyi kullandım. Böylece tırnaklarımda az da olsa hindisatn cevizi kokusu oldu🙂

Noktalar yapmak çok zevkli, tabi ben biraz acele ettiğim için orta parmağım pek düzgün olmamış ama acemiliğime veriyorum :p

Yorum bırakın

