Gratis The Balm ve Essence Alisverisim


Gratislerdeki bugunku %50 indirim cilginligina ben de kapildim. Hatta ablami bile tesvik ettim. Haftasonu Essence’in son koleksiyonu Twilight urunlerinden almistim, once pisman oldum ama bugun gittigim Gratislerde Essence standi olmasuna ragmen hala The Miami Girl koleksiyonu vardi. Ben de The Balm standina yoneldim. Ilk gittigim magazada The Balm Jovi paleti yoktu. Ben de Betty Lou Manizer Bronzer, Bahama Mama Bronzer aldim. Essence’den I love stage eyeshadow base adim. Maybelline’den ise color tattoo 24 hr 35 numarali on and on bronze isimli jel fari aldim. Her seyi bronz almisim😀

Daha sonra gittigim magazada da Twilight koleksiyonu yoktu. Zaten haftasonu aydinlatici, eyeliner ve ojelerini aldigim icin bulabilseydim allik ve toz farlardan almayi dusunuyordum. Ama yine husrana ugradim. Yine The Balm’a yoneldim. Bu sefer The Balm Jovi paletini buldum. Benden mutlusu yok🙂 Muhtemelen bu aksam urunlerin cogu biter o yuzden hala bu guzel haberi duymadiysaniz acele etmenizi oneriyorum🙂

2 thoughts on “Gratis The Balm ve Essence Alisverisim

Yorum bırakın

