Essence Twilight 02 Alice Had A Vision – Again Mor Oje


Öncelikle, Gratis’den maalesef %50 indirimden 1 gün önce yaptığım özel Twilight koleksiyonundan aldıklarımı yayınlamak isterdim ama çektiğim fotoğrafların kalitesini beğenmediğim için tekrar fotoğraflamam gerekiyor. Bu yüzden alır almaz sürdüğüm bence koleksiyonun en güzel ojesi 02 numaralı Alice Had A Vision – Again isimli ışıltılı mor ojeyi tanıtmak istiyorum.

Bu aralar bendeki mor oje aşkından daha önce bahsetmiştim. Essence The Twilight Saga Breaking Dawn serisinde bunun gibi 2 tane daha ışıltılı mavi, siyah ve bir de altın sarısı oje mevcut.

Essence The Twilight Saga Breaking Dawn 02 Alice Had A Vision – Again Mor Ojenin içinde mavi ve mor ışıltılar var. Taban rengi daha koyu bir mor ve ışıltılar güneşte çok hoş görünüyor.

Serideki diğer ojeleri henüz denemedim ama bu ojenin diğer Essence ojelere göre kuruması biraz daha zaman alıyor.

Tırnaklarımı bundan sonra oval yerine düz kesmeye karar verdim. Kullanışlı olmaz diye daha önce hiç denememiştim ama düz tırnaklarda ojelerin daha güzel göründüğüne kanaat getirdim.

Kalın sürüldüğünde tek katta rengini veren bir oje ama ben her zamanki gibi 2 kat sürmeyi tercih ettim.

Essence The Twilight Saga Breaking Dawn özel koleksiyonu maalesef henüz tüm Gratislere gelmemiş. Ben haftasonu gittiğim Gratiste bulunca hemen bütün ojeleri aldım. Ojeler 10 ml ve fiyatı 2,95 TL. Eğer bu tür ışıltılı ojeleri seviyorsanız, özel koleksiyon olduğunu da düşünürsek bence kaçırmamanız gereken bir oje.

Yorum bırakın

