Watsons İndirim Kampanyasından Aldıklarım


Gratis’den sonra Watsons’ın yaptığı 100 üründe 1 alana 1 bedava kampanyasına da kayıtsız kalamadım. Sabahtan Watsons’ın yolunu tuttum. Hazırladıkları listeyi gitmeden iyice inceledim ki gözümden bir şey kaçmasın🙂 Benim aldığım ürünlerin çoğunda zaten indirim vardı, bir de bedavaları ile ballı kaymak oldu🙂

I love vücut losyonu, coconut&cream ve strawberries&milkshake

Watsons’a gidip geldikçe sürekli testerlarını deneyip duruyordum zaten. Dayanamayıp coconu&cream’in el kremini daha önce almıştım. Vücut losyonları miktar olarak daha fazla ve çok uyguna geldi. 2 adet I love vücut losyonu 12,90 TL.

Gliss şampuan, satin relax ve marrakesh oil & coconut

Daha önce satin relax’i, deneyip çok beğenmiştim. Gliss markasının şampuanları gerçekten kaliteli. Marrakesh oil & coconut’ı da denemek istedim. 2 adet Gliss şampuan 7,99 TL. Bunlar indirimde olan ürünlerdi.

Schwarzkopf Perfect Mousse ilk amonyaksız kalıcı köpük boya

Ben henüz saçlarımı boyamıyorum, bu boyaları annem için aldım. Daha önce Koleston’un köpük boyasını denemiştik ve normal boyalara göre uygulaması çok daha kolay olduğu için artık tercihim hep köpük boyalardan yana. Schwarzkopf da oldukça iyi bir marka, hazır kampanya dahilindeyken denemek için aldım.

Aldığım renkler:

  • 4.0 Dark Brown -Koyu Kahve
  • 4.19 Cassis velvet – Kadife Kahve
  • 4-65 Chocolate Brown – Çikolata Kahve
  • 5.0 Medium Brown – Kahve

2 adet Schwarzkopf Perfect Mousse köpük boya 10,5 TL ve bu da indirimde olan ürünlerdendi.  Ayrıca bu kampanyada aynı ürünün aynısının tıpkısını almak zorunda değilsiniz, aynı ürünün farklı bir çeşidini alabiliyorsunuz.

Benim için oldukça tatmin edici bir alışveriş oldu. Eğer siz de bu kampanyadan yararlanmak istiyorsanız kampanya hakkında ayrıntılı bilgi için şu postuma bakabilirsiniz.

Yorum bırakın

