Essence Twilight 04 Edward’s Love – Siyah Oje


Haftasonu için Essence’in Twilight Saga Breaking Dawn özel koleksiyonunun 04 numaralı Edward’s Love isimli siyah ojesini seçtim.

Edward's Love01

Edward’s Love siyah baz üzerine, içinde gri gümüşi ışıltıların yoğun olarak yer aldığı güzel bir oje. Güneşte yer yer pembe ve yeşil ışıltılar da görünüyor.

Edward's Love02

Oje oldukça pigmentli bir yapıya sahip, tek katta rengini veriyor ama ben kalıcı olması için her zaman en az 2 kat süreyi tercih ediyorum.

Edward's Love03

Essence’in Twilight Saga Breaking Dawn özel koleksiyonu sınırlı sayıda üretildiği için eğer beğendiyseniz elinizi çabuk tutmanızı öneriyorum.

Edward's Love04

10 ml’lik Edward’s Love 2,95 TL. Fiyatına göre çok çok güzel bir oje. Sürümü kolay, kuruması biraz uzun sürse de oje kurutucu top coat kullanarak hem daha hızlı kurumasını sağlayabilir hem de kalıclığını artırabilirsiniz. Ojenin tırnaklarımdaki 5. günü ve top coat sayesinde henüz bir bozulma yok. Benim kullandığım top coat Sally Hansen’in Insta Dri isimli ürünü.

Essence’in Twilight Saga Breaking Dawn özel koleksiyonundan 02 Alice Had A Vision isimli mor ojesini de şu yazımda tanıtmıştım.

Yorum bırakın

