Essence Twilight Koleksiyonu Alışverişim


Essence’in son koleksiyonu Twilight Saga Breaking Dawn son bir kaç haftadır herkesin merakla beklediği bir koleksiyondu. Türkiye’ye geldiğini öğrenir öğrenmez ilk fırsatta ben de gidip sadece ihtiyacım olan ürünleri almaya özen göstererek beğendiğim ürünleri aldım. Gitiğim Gratis’te koleksiyonun tüm parçaları mevcuttu, hepsini inceleme fırsatı buldum ama dediğim gibi sadece ihtiyaç dahilinde alışveriş yapmaya özen gösterdim. Aslında tek ihtiyacım Shimmer Powder 01 Bella’s Secret olsa da tabi ki en uygun fiyatlı parçalar olan koleksiyondaki bütün ojeleri ve simli likit mor eyelinerı’da almadan edemedim.

20121203_140504

Aslında toz far pigmentlerde de gözüm kaldı ama uygulaması zor olduğu ve zaten bir sürü farım olduğundan kendimi frenleyebildim.

cats

Shimmer powder 01 Bella’s Choice – Işıltılı Pudra

Bence koleksiyonun en güzel parçası ışıltılı pudra. Ben daha çok aydınlatıcı olarak kullanmayı düşünüyorum. Bloglarda çok beğenilen The Balm’ın Mary-Lou Manizer aydınlatıcısına çok benzediği ve daha uygun fiyatlı olduğu yorumlarını okuyunca hemen bir adet kaptım.

20121203_140559

Altın rengi sarısı ve tozutmayan yapısıyla oldukça güzel bir ürün.

cats2

Glitter Eyeliner 01 Alice Had a Vision- Again – Mor Simli Likit Eyeliner

Bu ürün hakkında çok bilgim yoktu ama görünce zaten mor bir eyeliner istediğim için hemen aldım. Fakat ürün beklediğim gibi çıkmadı, baz olarak şeffaf olan ürünün içinde mor simler bulunuyor. Yani kullanmadan önce altına başka bir eyeliner sürmek gerekiyor. Siyahın üzerinde muhteşem duracağını düşünüyorum.

2

Essence Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 Nail Polish Collection – Oje

Ojelerin 3 tanesi birbirine benzer şeklide, mor, siyah ve gece mavisi renklerinde ve içinde ışıltılar bulunuyor. Diğeri ise metalik altın sarısı renginde bir oje. Bunu alıp almamakda tereddüt ettim ama koleksiyonu bozmak istemedim🙂

Ojelerin isim ve numaraları sırasıyla şöyle:

  • 01 Jacob’s Protection
  • 02 Alice Had a Vision – Again
  • 03 A Piece of Heaven
  • 04 Edward’s Love

Şimdilik 02 Alice Had a Vision – Again ve 04 Edward’s Love isimli ojeleri denedim ve çok beğendim. Diğerlerini de denediğimde bloğumda görebilirsiniz.

Essence’in bu tarz özel koleksiyonları çok hoş oluyor. Kalitesinin oldukça iyi ve fiyatlarının da uygun olması herkesin ulaşabilmesini kolaylaştırıyor. Gratis’in geçen hafta yaptığı %50 indirim dolayısıyla sınırlı sayıda üretilen bu koleksiyonu bulmanın zor olduğunu düşünüyorum ama henüz bu koleksiyonun gelmediği Gratisler mevcut olduğundan hala şansınız var.

Essence’in sıradaki özel koleksiyonu Vintage District isimli. Bu sefer içinde jel eyelinerlar mevcut, onları mutlaka edinmek istiyorum🙂

Yorum bırakın

