Essence Vintage District Özel Koleksiyonu


Essence’den bu kadar bahsetmişken sevgili Nazlı‘nın bloğunda Essence’in yeni bir özel koleksiyon çıkaracağını öğrendim. Daha ayrıntılı bilgi edinmek için küçük bir araştırma yaptım ve Essence’in önümüzdeki ay bir değil tam iki yeni koleksiyonla karşımıza çıkacağını öğrendim. Sıradaki özel koleksiyonlarından biri Vintage District, diğeri ise Snow Jam. Vintage District‘in Ocak 2013, Snow Jam‘in ise Ocak-Şubat 2013  gibi çıkması bekleniyor. Tabi Türkiye’ye ne zaman gelir bilinmez ama iki koleksiyon da biribirinden güzel görünüyor.

Vintage District Özel Koleksiyonu

Vintage District özel koleksiyonu allık, far, ikili ruj & gloss, jel eyeliner set, tırnak süsleme kiti, oje ve top coat’dan oluşuyor.

essence-vintage-district

Essence-Spring-2013-Vintage-District-Collection

Ürünleri tek tek yakından inceleyelim

essence vintage district

It’s Populart 

Çiçek desenli şeftali tonlarında allık

Tekli farlar

01 I’m So Retro

Turuncu yoğunluklu içinde mavi, kahverengi ve kırmızı renkler olan bir far.

02 shopping @ portobello road

Mavi yoğunluklu içinde kırmızı, turuncu ve gri renkler olan bir far

03 get arty 

Koyu gri yoğunluklu içinde turuncu, kırmızı ve mavi renkler olan far

Rujlar

01 Vintage Peach

02 Antique Pink

Ojeler

 01 Vintage Peach

02 shopping @ portobello road

vintage_district_lack1

03 Antique Pink

04 Get Arty

vintage_district_lack2

Top Coat

01 Shine like New

vintage_district_top

Tırnak süsleme kiti

01 something g-old 

02 designer for a day

Jel eyeliner

01 shopping @ portobello road

02 get arty

En çok ilgimi çeken parça jel eyelinerlar. Fırçalarıyla beraber satılacak olması da yeni başlayanlar için çok iyi düşünülmüş.

3 thoughts on “Essence Vintage District Özel Koleksiyonu

  1. Aytül says:

    Bloğun ne kadar güzel, çok beğendim.. Essence The Balm’dan sonra Gratis’in yaptığı en büyük güzellik. Koleksiyon ürünlerine bayılıyorum ama ne yazık kiçokaz ürün geliyorbu yüzden çabuk tükeniyor. Ben daha şimdiden bu vintage koleksiyonundan bi sürü şey beğendim ve nasık bitmeden alırım sıkıntısına düştüm bile…

    • Teşekkürler🙂 İyi takip etmek lazım, zaten geldiği zaman net ortamında hemen paylaşılıyor. Ben de Gratis’lere geldiğini öğrendiğimde bloğumdan haber veririm ama bir de şöyle bir sorun var tüm Gratis’lere aynı zamanda gelmiyor maalesef😦

Yorum bırakın

