Chissa Metalik Mor Oje


Sevgili dolapperisi‘nin yaptığı mini çekiliş ben kazandım.

20121220_135113

Kutudan takılar, parfüm, ojeler, rujlar ve testerlar çıktı. Yalnız pek hoşuma gitmeyen bir durum oldu, kargo alıcı ödemeli gönderildiği için kargo parasını ben ödemek durumunda kaldım. Bu tarz hediye çekilişlerinde kargo ücretini göndericinin ödemesi gerektiğini düşünüyorum çünkü adı üstünde hediye. Çekiliş yaparken bu durum belirtilmemişti maalesef.

Neyse gelelim kutudan çıkan rengini pek beğendiğim daha önce hiç duymadığım Chissa markalı metalik mor renkli ojeye.

20121220_134550

 

Ojenin sürümü oldukça kolay, kapatıcılık açısından tek kat yetti ama ben kalıcı olması için 2 kat sürdüm.

20121220_134555

 

Kuruma hızı da gayet iyiydi. Oje 3 numara ve 10 ml.

20121220_134601

 

Marka hakkında küçük bir araştırma yaptım. Chissa, Leydi Kozmetik firmasının ürettiği markalardan biri. Bu ojenin yer aldığı tüm seri muhteşem görünüyor. Tüm seriyi denemek isterdim 🙂

Yorum bırakın

