Essence Fateful Desire ve Time For Romance Oje Birlikteliği


Essence’in çoğu ürünlerini ve özellikle özel koleksiyonlarını çok yakından takip ederek ihtiyaçlarım doğrultısında alıp demeye çalışıyorum.

Bugün Colour&Go ojelerinden 60 numaralı Fateful Desire ve 72 numaralı Time For Romance ojelerini sürdüm.

Essence’in ilk çıktığında aldığım Colour&Go ojelerinden hala denemediğim bir sürü oje olduğundan yeni tasarımlı ve boyutu bir miktar daha büyük olan yeni şişeli ojelerinden henüz almadım.

20121218_134707

Taban olarak kullandığım 60 numaralı Fateful Desire kırmızı bir oje. Çoğunluğun aksine eskiden kırmızı, bordo renkteki ojeleri hiç sevmez ve kullanmazdım. Hala mavi, siyah gibi daha koyu renkler kadar sevmesem de zaman zaman kullanıyorum.

20121218_134718

20121218_134735

20121218_134847

Essence’in 72 numaralı Time For Romance isimli ojesi ise gerçekten romantik bir oje🙂 İçinde bordo renkli simler bulunan rengini tam olarak vermesi için tek başına kullanıldığında en az 3-4 kat sürülmesi gereken bir oje. Bu yüzden daha çok diğer ojelerin üzerine kullanmayı seviyorum. Böylece hem çıkarması çok zor olmuyor hem de kat kat sürüp uğraşmak gerekmiyor.

20121218_134756 20121218_134808  20121218_134909

Essence’in çok güzel renkte ojeleri var. Fakat çok kalıcı olduklarını düşünmüyorum, top coat kullanmama rağmen 2 günün sonunda uçlardan aşınmaya başlıyor. Ama o güzel renkler için kesinlikle almaya değer. Fiyatı da oldukça uygun bu eski model 5 ml’lik ojeler 1,99 TL idi, yeni tasarımlı şişelerdeki Essence ojeler 8 ml ve fiyatı  2,49 TL.

Yorum bırakın

