Watsons Aralık Ayı Alışverişim


Watsons’ın aralık ayı kataloğundan mini bir alışveriş yaptım. Tabi ki alacak çok güzel ürünler vardı ama ben sadece ihtiyaçlarım doğrultusunda alışveriş yapmaya çalıştım.

20121218_135536

Satın aldığım ürünler I Love serisinin coconut&cream duş jeli ve yılbasına özel üretilen vanilla&honey el kremi.

Watsons’da aralık ayı boyunca tüm I Love ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası var. Ben de hemen bu kampanyadan yararlanmak istedim çünkü I Love’ın ürünlerine bayılıyorum. Fotoğrafta yalnızca 1 duş jeli var aslında 3 al öde 2 öde kampanyasından yararlanarak 3 adet aldık ama diğer ikisi ablamda. Bitirmem gereken diğer duş jelleri de olduğu için şimdilik 1 adetin yeterli olduğunu düşündüm.

ilove

I Love’ın daha önce el kremi ve vücut losyonlarını da almıştım. Kokusu o kadar güzel o kadar güzel ki sürekli koklamak istiyorum. Özellikle her seferinde coconut&cream (hindisatan cevizi&krema) kokulusunu tercih ediyorum ki bence en güzel kokan i love bu🙂 Sırada kullanılmayı bekleyen bir sürü duş jelim olmasına rağmen I love coconut&cream duş jelini alır almaz hemen kullanmaya başladım, oldukça güzel köpürüyor ve kokusu müthiş.

Serideki diğer kokular ise ; Strawberries & Milkshake, Mango & Papaya, Raspberry & Blackberry.

500 ml boyutundaki duş jelinin tekli fiyatı 9,90 TL.

vanil

Aldığım diğer ürün yılbaşına özel setlerden biri vanilla&honey nourishing hand lotion. Vanilya kokusu da en sevdiğim kokulardan biri, vanilya ve ballı bu kremin de güzel olduğunu düşünüp hemen bir adet edindim. Kokusu oldukça hoş, bal kokusu vanilya kokusundan daha baskın ama rahatsız edici şekilde değil. Zaten çok ağır değil oldukça hafif bir kokusu var.  Ama i love coconut&cream el kremi kadar yoğun kokmuyor. Yoğun koku sevmeyenler için tercih edilebilir bir krem.

vanil2

20121218_135709

Ağzı oldukça büyük, dikkat edilmezse çok miktarda dışarı çıkabilir.

20121218_135735

Cilt tarafından kolay emiliyor, kokusu çok yoğun değilse de kalıcı sayılır. 100 ml’lik vanilla&honey el kreminin fiyatı 4,99 TL. Bir de bu kremin yanında aynı boyutlarda duş jeli ve vücut losyonu ile beraber satılan 3’lü versiyonu vardı onun fiyatı da 9,99 TL ve daha avantajlı. Fakat ilk defa deneyeceğim bir ürün olduğu için ben tekli olanı almayı tercih ettim. Ürünün kutusu da oldukça hoş, sevdiklerinize yılbaşında hediye edebilirsiniz🙂 Yılbaşından sonra ürünler Watsons’larda hala olur mu bilemiyorum o yüzden acele etmenizde fayda var.

Yorum bırakın

