Aralık Ayı Kozmetik Alışverişim


Yılın son kozmetik alışverişini yaptım, belki 2012’nin son günü 31 Aralık’da da bir kaç şey daha alabilirim halâ gözüm doymuyor çünkü🙂 Alışverişlerin bir kısmı Gratis mağazasından, bir kısmı Essence’in Twilight koleksiyonunu hala barındırdığı için Süvari Kozmetik’ten bir kısmı da Watsons’dan yapıldı.

20121230_113613

20121230_113716

Ayrıntılı incelemeye gelecek olursak;

Artık Gratis’lerde bulamadığım Essence Twilight koleksiyonundan tamamlamak istediğim bir kaç parça ürün için Süvari Kozmetik’ten aldıklarım:

20121230_113427

 Essence Twilight Renesmee’s Red Allık

Bu allık bloglarda o kadar övüldü o kadar beğenildi ki koleksiyonun Türkiye’ye ilk geldiğindeki yaptığım alışverişte almadığıma pişman oldum, ondan sonra da gittiğim 4-5 farklı Gratis mağazasında ürünler tükendiği için almamıştım, nihayet Süvari Kozmetik’te Essence standı olduğunu bildiğimden bir ihtimal vardır diye gittim ve nihayet alabildim🙂

pigment

Essence Twilight Jacob’s Protection Pigments

Daha önce hiç pigment/toz far kullanmadım ama sevgili nazli‘nin bloğunda pigment farlarla yaptığı makyajı gördükten sonra benim de olmalı diye düşündüm. Fazla tozuttuğu için altına far bazı kullanmak şart olan bu koyu gri – siyah pigment farı en kısa zamanda denemek için sabırsızlanıyorum.

20121230_113450

Essence Eyebrow Stylish Set

Essence kaş kitini bir kaç aydır almak istiyordum ama bu ürün de bir çok Garits mağazasında olmadığından ve stoklar bir türlü yenilenmediğinden alamıyordum. Ben de bunun yerine yine Essence’in yeşil tonlarında farları olan Quatro far paletini kullandım bir kaç kere. Özellikle böyle bir kaş kiti almaya gerek yok aslında koyu renklerdeki farlar da işinizi görür ama bu sette bulunan kaş şablonları ve fırça da oldukça işlevsel göründü gözüme. Ve kaş makyajı, oldukça gerekliymiş aslında yapınca farkettim. Eğer sizin de kaşlarınızın arasında az da olsa boşluk varsa kaşlarınızı doldurmayı deneyin ve farkı görün🙂

catherine

Catherine Arley Holographic Oje 673 numara

Bu ojeyi de Süvari Kozmetik’ten aldım, diğer renklerinden de almak istiyordum ama sadece bunu bulabildim. Oldukça güzel bir mor renk. diğer bloglarda görünce ve fiyatının da çok çok uygun olması ile aklımı cezbetti🙂

20121230_113540

Tırnak fırçası

Artık bol bol oje sürdüğüm için tırnaklarımı mümkün olduğunca uzun tutmaya çalışıyorum, temizlemek için de fırça şart🙂

20121230_113831

The Balm Nude Tude Eyeshadow Palette

Balm’ın meşhur Naked paletinin dupe’u olarak gösterilen doğal tonlu far paleti. Gratis yılbaşı dolayısıyla %40 indirime girmişken almamak olmaz dedim ve hemen bir adet kaptım. Bir tane de ablam almak istiyordu ama maalesef son 1 adet kalmıştı. Sanırım normal fiyatı 60 TL olan  Nude Tude paletine 27 TL ödedim. Raflarda halâ %30 indirimli fiyatları vardı, %40 indirim olsa  36 TL olması geren palet Gratis’in garip indirimleri sayesinde %50’den de fazla bir indirimle 27 TL’ye almış oldum.

Meet Matte far paletinde de gözüm var aslında ama şimdilik onu almadım. Onun fiyatı normalde 50 TL, kasada fiyatına baktırdığımda 29,5 TL çıktı. Bir de eğer bulabilirsem The Balm’ın Cabana Boy isimli allığını almak istiyorum. İndirimler sayesinde Gratisler’de Balm standları en çabuk boşalan stand oluyor sanırım🙂

jolly

Golden Rose Jolly Jewels 109 numara

Golden Rose’un son çıkardığı  Jolly Jewels isimli koleksiyona uzun zamandır diğer bloglardan bakıp bakıp iç geçiriyordum. Ama hangisini alacağıma da bir türlü karar veremiyordum. İnternetten almak yerine Golden Rose standlarında görünce hemen 1 adet kaptım. Aslında 110 numaralı beyaz baz üerine kırmızı ve mavi simler bulunan ojede gözüm vardı ama gelir gelmez bittiği için diğer beğendiklerimden biri olan 109 numarayı aldım. Pembe baz üzerinde beyaz ve kırmızı renkli simleri olan bu oje de oldukça hoş🙂

kirpik

Watsons Eyelash Curler

Yine uzun zamandır almak isteyip ucuz mu alsam kaliteli mi, kirpiklerime zarar verir mi diye düşünmekten karar verip bir türlü alamadığım kirpik kıvırıcısını nihayet aldım. Watsons markalı bir kirpik kıvırıcı, pakette yedek lastikleri de mevcut. Bir kaç kere kullandım fena değil, iş görüyor. Şimdilik hala kirpiklerime zarar veririm korkusu ile pek verimli kullanamasam da zamanla başarırım heralde🙂

Evet 2012’nin son kozmetik alışverişinde benim aldıklarım bunlardı. Yeni yıl gelmeden yeni yıl dileğim kabul oldu ve nihayet mesleğime uygun güzel bir işe kabul edildim🙂 Artık daha çok komzetik alışverişi yapabileceğim ama yoğun çalışmam gerektiğinden bloğuma pek vakit ayıramayabilirim. En azından yaptığım alışverişleri yayınlamaya çalışacağım. Umarım herkesin yeni yılda bütün dilekleri kabul olur, sağlık, mutluluk, başarı, aşk ve huzur dolu bir yıl geçiririz🙂

Yorum bırakın

