Golden Rose Jolly Jewels 109


Uzun zamandır diğer bloglarda görüp iç geçirdiğim ojelerdendi Golden Rose Jolly Jewels koleksiyonu. Hatta henüz koleksiyonTürkiye’ye gelmeden görüp o kadar çok beğenmiştim ki… Türkiye’de bu tarz ojeler pek üretilmediğinden bir Türk firması olduğuna bila inanamamıştım.

Golden Rose’un online satış sitesinde ojeler bir kaç haftadır mevcut ama ben hala hangilerini alacığıma karar vermemiş durumdaydım. Aslında hepsini istiyordum ama o kadar çok ojem var ki bu fikirden vazgeçtim. Geçen gün de Golden Rose standında Jolly Jewels koleksiyonunu görünce canlı canlı incelemeye karar verdim ama maalesef bir çok renk geldiği gün tükenmiş. Benim en beğendiklerimden biri 110 numaralı beyaz baz üerine kırmızı ve mavi simler bulunan diğeri ise 101 numaralı flakey simler içeren ojeydi fakat ikisi de yoktu. Ben de kalanlar arasında en güzelini seçmeye çalışarak 109 numarayı aldım. Pembe baz üzerinde beyaz ve kırmızı renkli simleri olan oje oldukça hoş.

20121230_113146

Her zaman tırnaklarıma 2 kat oje uygularım fakat bunda tek kat yeterli oldu, simlerin çok karışık görünmesini istemedim. Simler ojede oldukça yoğun, tırnak üzerinde dağıtmak için özel bir çaba sarfetmeme gerek kalmadan kendiliğinden oldukça homojen bir şekilde sürüldü.

20121230_113156

Kuruma hızı açısında da oldukça hızlı, top coat süremek aklıma geldiğinde çoktan kurumuştu🙂 Top coat’suz hafif pütürlü bir yapısı olsa da yarınki ilk iş günüm için daha normal bir oje tercih etme gerekliliğinden dolayı nasıl olsa çıkaracağım diye top coat sürmedim.

20121230_113218 20121230_113227 20121230_113138 jolly

 

Golden Rose Jolly Jewels koleksiyonunda 17 adet oje bulunuyor, internet sitesinde 6,25 TL’den satılan ojeler Golden Rose standlarında 5,5 TL.

2 thoughts on “Golden Rose Jolly Jewels 109

Yorum bırakın

