Trendyol Mor Bot Alışverişim


Son zamanlarda mor renk ile yaşadığım aşk malum🙂 E-bay’den mor eldiven, mor şapka ve mor snood aldıktan sonra bir de çok da ihtiyacım olmamasına rağmen mor bot almaya karar verdim. Aslında işe girdiğim için her gün aynı şeyleri giymek istemediğimden ihtiyacım yok da sayılmazdı.

Uzun zamandır da online alışveriş sitelerine göz gezdiremiyordum, evde otururken parasızlıktan,  işe başlayınca da yoğunluktan. Bu yüzden dün normalde iş günü olmamasına rağmen ekstradan çıkan bir toplantı yüzünden 5 saat boyunca sıkıntıdan patlamamak için kendimi trendyol ve markafoni’ye attım. Çok güzel ve uygun fiyatlı botlar buldum.

Trendyol’da  60 TL olan, Gusto & Me markalı fiyatı 174 TL’den 59,99 TL’ye düşen mürdüm moru rengi bot

Markafoni’de Mucchi markalı fiyatı 179,90 TL’den 59,99 TL’ye düşen bor mot

Orijinal fiyatları bu kadar eder mi gerçekten bilmiyorum ama indirimli fiyatları gayet cazip geldi. Markafoni’deki botun derisini daha çok beğendim ama Trendyol’daki botun tasarımı, zımbalı olması daha çok cazip geldi. Son bir fikir almak adına erkek arkadaşıma da sorduktan sonra Trendyol’daki botu almaya karar verdim🙂
Trendyol’dan uzun zamandır alışveriş yapmamıştım kargo ücreti en son 5,99 TL iken 6,99 TL olmuş. Ama arada verdikleri çekler sayesinde 50 TL altlimitli 10 TL’lik bir indirim çeki ile normalde 67 TL ödemem gereken bota 57 TL ödemiş oldum🙂
Siparişi dün verdim, bakalım ne kadar zamanda elime geçecek, daha önce de online alışveriş sitelerinden ayakkabı, bot vs. aldığım için bir sorun çıkacağını zannetmiyorum. Umarım ayağıma olur, botlarımı sabısızlıkla bekliyorum.

Yorum bırakın

