Essence Home Sweet Home Alışverişim


17-18 Ocak’ta yaptığı özel indirim için Gratis’e gittiğimde Essence’in Home Sweet Home koleksiyonu ile karşılaşınca oldukça şaşırdım. Çünkü geldiğinden haberim yoktu ve güzel bir tesadüf oldu🙂

Önceden araştırıp inceleyip ve hatta bu konuda bir post hazırladığım için zaten tüm koleksiyondan haberdardım. Koleksiyonun tüm parçaları mevcuttu, alacaklarımı zaten önceden belirlediğim için hiç düşünmeden beğendiğim parçaları hemen aldım🙂

20130119_203729

 

Allık 01 Knits for Chicks isimli pembe ve bordo renkten oluşuyor.Fiyatı 9,49 TL.

Ruj 02 Berry me Home isimli çok güzel bir fuşya. Ruju kullandım, kalıcılığı çok fazla olmasa da çok hoş bir rengi var. Fiyatı 5,99 TL.

Oje ise 03 Hot Fruit Punch isimli bordomsu vişne çürüğü bir renk. Aslında 04 nolu Berry Me Home isimli ojeyi de beğenmiştim ama o tona çok yakın ojelerim olduğundan almadım. Ojelerin fiyatı 2,49 TL.

 

Yorum bırakın

