Gratis %40 Özel İndiriminden Aldıklarım


Gratis’in 17-18 Ocak tarihlerinde yaptığı Gratis’e özel indirimleri duyar duymaz aslında yolumun üzerinde Gratis mağazası olmamasına rağmen yolumu uzatarak akşam iş çıkışı soluğu Gratis’de aldım. Aslında ciddi bir kozmetik ihtiyacım yoktu ama hazır %40 indirim varken buna kayıtsız kalmak olmazdı. Üstelik sadece Gratis’de satılan ürünlere özel olduğu için denemek isteyip de almayı ertelediğim bir çok ürün mevcuttu. Onları denemek için güzel bir fırsat olur diye düşündüm. Mağazadan çıktığımda yaklaşık 1 saatimi ürünleri incelemek için geçirdiğimi farkedince şaşırdım ama oldukça kârlı bir alışveriş oldu🙂

Şimdi gelelim aldıklarıma ve ürünlerin fiyatlarına:

20130119_202809

Eklips 5’li krem seti

Bu 5’li mini krem seti ayrı ayrı taşınamasa da set olarak oldukça kullanışlı görünüyor. Seyehatlere çıkarken gece kremi, gündüz kremi, vücut kremi vs. kremlerin büyük boylarını taşımak oldukça zahmetli olduğundan bu sete 5 ayrı krem koyulabilir. İndirimli fiyatı 1,25 TL

20130119_202829

Eklips 2’li Seyahat Seti

Bu sevimli set de 1 det fısfıs 1 adet de pompalı kaptan oluşuyor, hacmimleri yaklaşık 50 ml sanırım. Ben elimdeki bir vücut parfümünün fısfıs kısmı bozulduğundan aldım bunu daha çok. Yine seyahatlerde oldukça işe yarayacak bir 2’li. İndirimli fiyatı 1,25 TL

20130119_202855 20130119_202906

Grace Cole Peach&Pear Passion 

Bu armut ve şeftali özlerinden oluşan mis kokulu setin içinde 1 adet duş lifi, 1 adet 170 ml’lik duş jeli ve 1 adet de 200 ml’lik vücut losyonu bulunuyor. İndirimli fiyatı sadece 4,75 TL. Fiyatından dolayı aldığımı itiraf ediyorum🙂

20130119_202943

Grace Cole Coconut&Lime Hand Lotion

Yine Grace Cole markalı bu sevimli el ve tırnak bakım seti 1 adet tırnak törpüsü ve el kreminden oluşuyor. Farklı çeşitleri de vardı ben içinde hindistan cevizi ve limon olduğu için bu seti tercih ettim. İndirimli fiyatı 3 TL

20130119_203005-horz

Enliven Raspberry & Red Apple Conditioner

Saç kremi stoğum azaldığından ve yeni bir saç kremi denemek istediğim için Enliven’in bu 100 ml’lik Ahududu ve Kırmızı Elma özlü saç bakım kremini tercih ettim. İndirimli fiyatı 1,25 TL

20130119_203031-horz

Benri Coconut Hand Lotion

Benri markalı bu el kremini bloglarda sıkça gördükten sonra hazır indirimdeyken denememek olmaz diyerek hemen 1 ader edindim. Oldukça hoş bir hindistan cevizi kokusu var. 75 ml’lik Benri el kreminin indirimli fiyatı 1,25 TL

20130119_203059-vert

Cettua Oil Control Tissue

Bu yağ emici mendillerin indirimli fiyatı 1,25 TL iken alıp denememek olmazdı diyerek hemen 1 adet edindim.

Cettua Silky And Clear Nose Pore Strip

Fotoğrafını çekmeyi unuttuğum Cettua siyah nokta burun bandını da indirimde olduğu için alıp denemek istedim. Normalde Nivea’nın siyah noktalar için olan burun bandını kullanıyorum oldukça da memnunum aslında. Ama indirimdeyken Cettua’ya da fırsat vermek istedim. İndirimli fiyatı 2,25 TL

Cettua Silky And Clear T&U Strip

Yine fotoğrafını çekmeyi unuttuğum Cettua T ve U bölgesi için olan bantları da aldım. Çene bölgemde pek siyah nokta olmasamda alında az da olsa mevcut. Nivea’nın kutusundan hem çene ve alın hem de burun bandı beraber çıkıyor, Cettua ayrı ayrı kutulamış. İndirimli fiyatı 2,75 TL

20130119_203122-horz

Amazing Shine Top Coat

Aslında henüz kullandığım top coat bitmemişti, daha doğrusu kullandığım Sally Hansen InstaDri yarısından az kalmıştı, hem fırçaya almakta zorlanıyordum hem de yapısı biraz bozulmuştu ben de Sally Hansen’den önce kullandığım Golden Rose markalı oje kurutucuyla ikisini birleştirip yeni bir top coat elde ettim. Golden Rose oldukça akışkan yapılıydı ve güzel bir karışım oldu. Ama uzun zamandır Gratis’lerde görüp ilgimi çeken Amazing Shine markasını da denemek istedim. Gerçi bu ürün kurutmayı değil sadece parlaklık vermeyi vaad ediyor ama olsun. İndirimli fiyatı 5,50 TL

20130119_203159-horz

Amazing Shine Calcium Nail Treatment

son 5-6 aydır Rimmel’in base coat’unu kullanıyorum. Baz olarak oldukça güzel fakat aynı zamanda vaadettiği kırılmayan, güçlü tırnaklara henüz kavuşamadım. Amazing Shine’ın normal base coat’u da mevcuttu ama ben kalsiyumlu bu tırnak altı bazını base coat olarak da kullanabileceğimi düşünerek bunu tercih ettim. İnidirimli fiyatı 5,25 TL

20130119_203222

City Color Mini Eyeshadow Set

Aslında son zamanlarda o kadar çok far alışverişi yaptım ki… Ama yine de bu mor renkli mini aynalı far setini almadan edemedim,  Makyaj çantasında taşımalık ve oldukça sevimli. İnidirimli fiyatı 1,75 TL

20130119_203317-vert

Accesoryzone Pink Pretty Promise Body Lotion Set

Bu seti sevgili naslii’nin yaptığı alışverişte gördüm. Gratis’e gittiğimde bu setin diğeri olan içinde 7 adet karışık duş jeli ve vücut losyonu ve 7 adet lifin olduğu diğer versiyonunu sepete attım önce. Fakat daha sonra rafta bu seti gördüğümde hem daha büyük olduğunu hem de sadece vücut losyonundan oluştuğunu görünce onu bırakıp hemen bunu aldım. 7 tane 120 ml’lik vücut losyonundan oluşan set toplamda 840 ml ediyor. İçinde vanilya, çikolata, şeker gibi adını duyduğunda insanı çıldırtan mis gibi kokular mevcut. Denemek için sabırsızlanıyorum. İnidirimli fiyatı 8,75 TL

20130119_203506

Benri Kare ve Disk Makyaj Temizleme Pamuğu

Daha önce Benri pamuklardan kullanmamıştım, yine indirimde olduğundan ve her zaman kullanılan bir ürün olduğundan satın aldım. Disk makyaj pamuğu 1,25, kare pamuk ise 2 TL.

20130119_203538

Benri Gül Kokulu Islak El Bezi

Islak mendilim azaldığı için yine Benri’ye bir şans verdim. İndirimli fiyatı 1,25 TL

20130119_203547

Benri Pompalı Aseton

Tırnak besleyici devasa boyutlardaki Benri Aseton da denemek isteyip bir türlü almaya fırsat bulamadığım ürünlerden. Hem pompalı aseton kavramını merak ettiğimden hem de uzun süre gidecek bir ürün olduğundan cazip geldi. İnidirimli fiyatı 4,25 TL

Smart Wash Vücut Losyonu

Bunu da anneme verdiğim için fotoğrafını çekmeyi unutmuşum. Dışı beyaz olan meyveli çeşidini aldım. Kokusu çok hoşuma gitti. Annemin vücut kremi ihtiyacı olduğundan istemeyerek de olsa vermek durumunda kaldım :p İndirimli fiyatı 3 TL

Önceki postta yayınladığım Essence Home Sweet Home koleksiyonu ile beraber bu alışveriş bana 70 TL’ye geldi ama sanırım uzun süre alışveriş ihtiyacım kalmadı🙂 Böyle indirim zamanlarında alışveriş yapmaya bayılıyorum. Bir sürü yeni ürünü oldukça hesaplı bir şekilde denemiş olacağım. Gratis’e yaptığı bu sürpriz indirim için teşekkür ediyor, tüm kozmetik severler olarak indirimlerin devamını bekliyoruz😀

One thought on “Gratis %40 Özel İndiriminden Aldıklarım

Yorum bırakın

