Trendyol Kazak Alışverişi


Yatmadan önce şeytan dürttü galiba :p Pek alışveriş havamda değildim ama şu alışveriş sitelerine bir göz gezdireyim dedim önce markafoni sonra trendyol derken Trendyol’da gördüğüm CNS markalı kazaklar hoşuma gitti. Daha önümüzde kazak giyilebilecek en az bir 2-3 ay varken ve fiyatlar da bu kadar uygunken almamak olmazdı. Hele bir de bedenler varken, keza m bedendeki son ürünleri ben kaptım.

Hem kazak dediysem de öyle kalın kazaklardan değil, gayet ince, soğuklarda üzerine hırka giymek gerektirecek cinsten ki ben artık çok kalın kazaklardan hoşlanmıyorum.

Cns Bej Kazak

Cns Cube Mavi V Yaka Triko Kazak

Cns Siyah Kazak

Cns Mürdüm Kazak

Hepsi de aynı model sade kazaklar. Aslında daha önce v yakalı kazakları pek tercih etmiyordum genelde bisiklet yakadır benim kazaklarım ama bunlar gözüme hoş göründü, hem kolyeyle falan kombinlenebilir. Hatta yaka kolye bile takılabilir ama maalesef henüz edinemedim. Bakalım kısfmet🙂

Kazakların fiyatı 12,99 TL idi. Niye 4 tane aldım peki, çünkü 50 TL üzerine 10 TL pepsi indirimi vardı. 4 tanesi 51,96 TL tuttu. 6,99 TL kargo ücreti ile beraber 58,95, 10 tl indirim kuponu sayesinde 4 kazağı 48, 95 TL’ye almış oldum. Bence gayet hesaplı bir alışveriş oldu hem de hiiç yorulmadım🙂

Yorum bırakın

