Gratis ve Watsons Alışverişim


Bu aralar bol bol alışveriş yapmama rağmen vakitsizlikten dolayı hiç yazamıyorum. Fakat en son alışverişimi yazacak vakit bulabildim nihayet🙂

Gratis’e Oz Koleksiyonu alışverşi için gitmiştim ama hem farklı farklı Gratislere gitmeme rağmen bir türlü koleksiyona denk gelemedim, hem de zamanla ürünler hakkında kötü yorumlar okudukça biraz soğudum. Ama yine de koleksiyon ürünü oldukları için almamazlık da etmedim.

20130331_215910

kalem

Essence Oz The Great And Powerful Yeşil Göz Kalemi

01 Fragile But Feisty isimli bu yeşil renkli göz kaleminin rengi çok hoş, tam yazlık. Bu aralar Essence’ten bol bol göz kalemi alışverişi yapıyorum. Sabahları eyeliner olarak kullandığım Essence göz kalemleri oldukça başarılı, umarım bu da öyledir. 2 yıl ömrü olan kalem 1,5 gr ve fiyatı 4,95 TL.

oje_oz

Essence Oz The Great And Powerful Tracking Top Coat

03 Good Witch isimli bu oje, diğer bir ojenin üzerine sürüldüğünde çatlıyor, direkt tırnağın üzerine sürüldüğünde ise mat renkli normal bir oje oluyormuş. Bu durum bana oldukça ilginç geldi, koleksiyondaki en ilginç oje rengi de buydu bence. 8 ml’lik ojenin fiyatı 5,95 TL.

kalem2

Essence Long Lasting Saks Mavisi Göz Kalemi

Essence’in göz kalemlerini oldukça beğeniyorum. 09 Cool Down isimli bu göz kalemi de koleksiyonuma katmak istediğim bir kalemdi. Her gratiste tüm renkleri bulmak mümkün değil. Hatta bulunsa bile açılıp denenmiş, daha kötüsü ucu kırılmış vaziyette oluyorlar. Bunlara da bir bantlama sistemi getirilse hiç fena olmaz. Fiyatı 5 TL.

toz

Essence The Twilight Saga Breaking Down Mor Pigment

Essence’in bazı ürünleri 3,5 TL’den satılıyor. Daha önce bu kampanyadan yararlanıp çok kapsamlı bir alışveriş yapıp nerdeyse her üründen birer tane almıştım. Onun yazısını yazamadım maalesef. Bu koleksiyon ürününü de 3,5 TL’den görünce ve mor renkli olduğu için almdan edemedim. Daha önce koyu gri renklisini almıştım, henüz kullananmadım ama diğer bloglardan gördüğüm kadarıyla far bazıyla oldukça güzel gece makyajları yapılabiliyor.

Watsons Alışverişim

20130331_215648

Watsons’a yeni gelen NYC ürünlerinden bir adet oje edinmiştim daha önce, son günlerde NYC’nin turbo dry top coat’unun çok başarılı olduğunu okuyunca ve eski top coat’um da bazı ojelerin üzerinde çekme yapmaya başladığından bunu denemek amacıyla gittim. Diğer ürünleri de indirimde oldukları için aldım.

oje

NYC Turbo Dry Top Coat

Henüz denemedim ama son günlerde bir kaç blogda ojeleri çok hızlı kuruttuğunu ve pahalılar kadar iyi iş çıkardığını okuyunca almak istedim. Seche Vite ve Sally Hansen kadar iyi olduğu söyleniyor. Bu markalar 25-30 TL iken NYC sadece 4,99 TL. Ürünün ömrü 2 yıl ve 9,7 ml.

sakura

Sakura Bella Bath and Body Travel Pack

Yaz tatilleri dışında çok seyahat ettiğim söylenemez ama bu şirin setin fiyatının 8,99’dan 4,99’a düştüğünü görünce denemek istedim. Set; 50 ml duş jeli, 30 gr vücut ovma kremi yani body scrub ve 50 ml’lik el ve vücut losyonundan oluşuyor. 3 üründe de Japon kiraz çiçeği özü bulunuyor, umarım güzel kokuyordur🙂

maske

Self Heating Smoothie Mask Apricot, Peach And Mango (Super Drug Isıyla Temizleyen Maske / Kayısı Şeftali ve Mango)

Bu super drug maskeler Watsons’da 99 kuruşa düşmüştü. Daha önce diğer çeşitlerinden bir kaç tane almıştım, almadığım çikolatalı ve bu tropikal meyveli çeşidi kalmıştı. Çikolatalısı olmadığından bunu aldım. Çok süper maskeler değiller belki ama hem her çeşidini denemiş olmak için hem de 1 TL olduğundan almak istedim. Maskerin hepsi farklı şekillerde kullanılıyor, bu da ısıyla çalışıyormuş.

Yorum bırakın

