Migros %50 İndirim Alışverişim


Migros’un anneler gününe özel cilt bakım ürünlerinde yaptığı %50’lik indirimden ben de bir şeyler aldım. Bu aralar bloglarda sürekli Neutrogena’nın ürünlerinin çok iyi olduğunu okuyordum. Ben de sadece göz makyajı temizleme ürününü kullanıp memnun kaldığım için diğer ürünlerine de bir şans vermek istedim.

Gelelim aldığım ürünlere ve fiyatlarına:

Liquid Neutrogena Facial Cleansing Formula (Likit Neutrogena Parfümsüz Yüz Temizleme Jeli)

En hassas ciltlerde bile güvenle kullanılabilir yumuşaklıkta olduğu dermatologlar tarafından kanıtlanmıştır.Tamamen,kolayca ve cildin koruyucu doğal yağlarını yok etmeden temizler. Cildi tahriş edici hiçbir kalıntı bırakmadan çabucak ve tamamen durulanır.  Ekstra yumuşak temizleme sağlayan formülü,cildi esnek,yumuşak ve bakımlı yapan nemlendiriciler de içerir.

20130519_154404

20130519_154556

19,5 TL olan Likit Neutrogena Parfümsüz Yüz Temizleme Jeli %50 indirimle 9,75 TL’ye geldi.

Neutrogena Clear Pore Wash

Yağlı ve AKNE ye yakın ciltler için

Özellikler :

• Bu ürün hassas veya kuru ciltler için uygun olmayabilir !

• Yağsız sabun içermeyen, alkolsüz bir yüz temizleyicidir.

• Tıkanmış gözenekleri temizlemeye, siyah nokta, SİVİLCE ve diğer lekeleri azaltmaya yardımcı olmak için özel olarak formüle edilmiştir.

• Gözenekleri tıkayabilecek kir, yağ ve bakterileri temizler.

• İçerdiği salisilik asit ölü cilt hücrelerini yok etmeye ve ileride oluşabilecek siyah noktaları önlemeye yardımcı olur.

20130519_154441

20130519_154539

Bu temizleme jelinin 2 çeşidi daha vardı ama ben yağlı ciltelere göre olduğundan bunu tercih ettim. 15,95 TL olan Neutrogena Clear Pore Wash %50 indirimle 7,98 TL’ye geldi.

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash (Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli)

20130519_154419

20130519_154528

Neutrogena’nın bu pembe serisi yine çok övülüyordu, yalnız hassas ciltler için pek uygun değilmiş. Benim cilt tipim karma/yağlı olduğundan denemek istedim. 15,95 TL olan Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash %50 indirimle 7,98 TL’ye geldi.

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub (Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel)

20130519_154428

20130519_154521

Neutrogena Visibly Clear Pembe Seri’deki diğe ürün, peeling jel. Bundan da çok umutluyum :) 15,95 TL olan Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub %50 indirimle 7,98 TL’ye geldi.

Neutrogena Eye Makeup Remover (Neutrogena Göz Makyajı Temizleyicisi)

20130519_154458

Neutrogena’nın göz makyaj temizleyicisini şu anda kullanıyorum, bitmek üzere ve çoook beğendim. Bu yüzden 2 adet birden aldım. Aslında Neutrogena’nın tek adımda makyaj temizleyicisinden de almak istiyorum fakat maalesef benim gittiğim Migros’da yoktu.

15,95 TL olan Neutrogena Göz Makyajı Temizleyicisi %50 indirimle 7,98 TL’ye geldi.

Nivea T Bölgesi Temizleyici Bantlar

20130519_154509

Nivea’nın en çok sevdiğim ürünü t bölgesi temizleyici bantlar. Ben haftada  ya da 2 haftada 1 defa alın ve burun bölgem için kullanıyorum. 1 kutusu 1-2 ay yetiyor. Aslında bu üründen de 3-4 adet alıp stok yapmayı planlamıştım ama maalesef sadece 1 adet vardı. Ürün hakkında yorumlarımı daha önce şu postta ayrıntılı olarak belirtmiştim.

Daha ucuz alternatifler olarak daha önce Diadermine ve Gratis’de satılan Cettua’nın T bölgesi temizleyici bantlarını denedim fakat beni nivea kadar tatmin etmediler. En son Watsons burun bandını da aldım ama henüz onu denemeye fırsatım olmadı.

16,90 TL olan Nivea T Bölgesi İçin Temizleyici Bant %50 indirimle 8,45 TL’ye geldi.

20130519_171005

Aradıklarımın hepsini bulamasam da gayet kârlı bir alışveriş oldu. İndirim yarın da devam ettiği için kalanları gideceğim Migros’da bulabilirsem yarın akşam iş çıkışında almaya çalışacağım.

Yorum bırakın

