Mini Watsons Alışverişim


Henüz Watsons’ın yaptığı %33’lük ve anneler gününde yaptığım alışverişleri yazamadım ama bugünkü mini alışverişimi aradan çıkarmak istedim. Aslında migros indirimi için dışarı çıkmıştım ama Watsons’a uğramadan da edemedim. Migros’da %50 indirim olduğunu bildiğim için hiç bir ürüne elim gitmedi tabi ama CW şampuanlarda 1 alana 1 bedava varken daha önce denemediğim ve kabı oldukça ilgimi çeken bu şampuanlardan aldım.

20130519_171103

 

CW (Charles Worthington) şampuanlarının brilliant shine (doğal parlaklığına kavuşmuş saçlar) çeşidini tercih ettim. Normalde 75 ml için 3,99 TL oldukça pahalı bir fiyat ama 1 alana 1 bedava olduğu için aynı serinin hem şampuan hem de saç kremini aldım.

 

20130519_171113

20130519_171141

 

Yorum bırakın

