İndirimli Colin’s Alışverişim


Aslında bu aralar pek bir eksiğim olmadığından alışveriş yapmayı düşünmüyordum ama Marmara Forum’da gezerken Colins’de tüm ürünlerde %40 indirim olduğunu görünce bakmadan edemedim. %40 indirim, indirimli ürünlerde de geçerliydi. Hem de kendime yılbaşı hediyesi olur diye düşündüm🙂

20140102_154759

Bu tişörtü geçen sezon sonu indirimlere bakarken yeni gelen ürünlerin arasında görüp beğenmiştim. Üzerindeki canlı renkler ve minik kalpler çok hoşuma gitmişti. Ama indirimli ürünler dururken indirimsiz ürün satın almak pek cazip gelmediği için almadım.

Mağazada tek kalmıştı ve fiyat etiketi üzerinde yoktu ama hazır %40 indirim varken almamak olmazdı🙂 Normalde medium beden giyiyorum ama bu tek kalmıştı ve small bedendi. Daha önce de alışveriş yapıp hem mediumun hem de smallun üzerime olduğunu bildiğim için tereddüt etmeden aldım.

20140102_154359

Bu sweatshirtü de girişte gördüm. Parlak görünüşü ve üzerindeki sevimli panda beni hemen cezbetti. Maalesef bu ürünün de sadece small bedeni kalmıştı. Tabi ki bunu da kaçırmadım🙂

20140102_154430

Bu kemer ise çivileriyle hemen dikkatimi çekti. Hoşuma giden diğer bir özelliği de en uçtan en sona kadar deliklerinin olması🙂 Zayıflasam da kilo da alsam her halukarda kullanabileceğim bir kemer🙂

cats

Ürünlerin fiyatları ise şöyle:

20140102_154816

Tişört 19,90 TL’den 8,97 TL’ye düştü, demek ki zaten indirimdeydi. Sweatshirtün orijinal fiyatı 44,90 mış, indirimli fiyatı 34,95 TL idi %40 indirimle 20,97 TL’ye gedli. Kemer de tişörtle aynı şekilde orjinal fiyat 19,90, indirimli fiyatı 14,95 TL, %40 indirimle de 8,97 TL’ye gelmiş oldu. Bence oldukça karlı bir alışveriş oldu.

Fakat indirim yılbaşına özel sadece 5 gün boyunca geçerliydi, sanırım bitmiştir.

Yorum bırakın

