Mango, Migros, Yves Rocher ve Watsons Alışverişlerim


Bu aralar neredeyse her mağazada indirim var. Son zamanlarda yaptığım alışverişleri bir araya topladım.

Mango’da %70’e varan indirimler var. Mango’nun özellikle çantalarını beğeniyorum fakat benim beğendiğim modellerin kola takılan sapları oldukça küçük, elde taşınacak türden. Bu yüzden maalesef çanta alamadım. Sadece %50 indirime giren bu turkuaz renkli hırkanın rengini beğendim ve aldım. 39,99 TL’den 19,99 TL’ye düşmüştü.

Mango hırka

 

Yves Rocher’de ise %50’ye varan indirimler mevcut. Yves Rocher’de oldukça güzel ürünler mevcut fakat bu aralar bol miktarda stoğum oldukça için ihtiyaç dışı alışveriş yapmamaya gayret ediyorum. Diğer bloglarda okuyup oldukça beğenildiğini gördüğüm Yves Rocher’nin Hair Repair Oil isimli Saç Bakım Yağı 21,9 TL’den 14,90 TL’ye düşmüştü. Ablam da kullanıp övünce denemeye karar verdim. Banyo öncesi kullanılan bir ürün. Fakat 2 seferdir kullanmayı unutuyorum😦 Banyo öncesi saça sürüp 10 dk saçta bekletilmesi tavsiye diliyor fakat okuduğum kadarıyla ne kadar uzun bekletilirse o kadar çok işe yarıyormuş. Bu yüzden yaklaşık 1 saat bekletilmesi daha iyi olur. Bu aralar banyo öncesi spor yapıp terleyip akabinde banyoya girdiğim için nasıl kullanacağımı da bilmiyorum ama umarım bir dahaki sefere kullanmayı unutmam🙂

Yves Rocher Saç serumu

 

Migros’tan ise İpana’nın 3 boyutlu beyazlık sağlayan parlatıcı etkili diş macununu ve Lipton bitki çaylarını aldım. Bu aralar grip salgını olduğu için bol bol bitki çayı içilmesini öneriliyor. Ben de her akşam 1 adet bitki çayı içmeye çalışıyorum. Migros’da bitki çaylarında 3 al 2 öde vardı hem de çaylar indirimdeydi. Ben de tadını çok beğendiğim Lipton erikli tarçınlı çayı ve yeni çıkan piramit çaylardan naneli tarçınlı ve portakal çiçekli çeşitlerini aldım. Lipton erikli tarçınlı çay 3,49 TL, piramit çaylar ise 2,95 TL idi. 

Bu aralar Doğadan’ın portakal çiçekli beyaz çayını beğenerek tüketiyorum, kokusu da oldukça hoş Fakat fiyatı nerdeyse 6 TL, oldukça pahalı😮 Bakalım Lipton’un portakal çiçekli çayı ona benziyor mu.

   Lipton çay

 

Ve son olarak Watsons alışverişi. Elimde oldukça fazla el kremi olmasına rağmen yılbaşı için gelen Sweet Snuggles markalı çikolata vanilya kokulu bu el kremini almadan edemedim. Oldukça güzel kokuyor. Fiyatı da 4-5 TL gibi bir şeydi.

 

20140113_160044

 

Ve Rimmel’in muhteşem görünümlü Space Dust isimli yeni ojeleri. Bu ojelere tam anlamıyla bayıldım. O kadar güzeller ki. Fiaytları da oldukça uygun, sadece 4,5 TL. Ben uçuk pembe 003 Aurora, koyu yeşil 005 Total Eclipse, mor 006 Moon Walking ve gümüş renkli 007 Shooting Star’ı aldım. Sanırım bir kaç rengi daha var. Tırnaklarım bu aralar pek sağlıklı değil, durup duruken kırılıyorlar. Bu yüzden henüz deneyemedim ama Space Dust ojeler oje kolleksiyonumun en nadide parçaları olmaya aday🙂

 

Rimmel Space Dust Oje

Yorum bırakın

