Rossman Alışverişim


Rossman’a Nişantaşı’na ilk açıldığı zamanlar bir kere gidip öyle bir gezip çıkmıştım, bir de Üsküdar’daki şubesine gidip ufak tefek birşeyler almıştım. Mağaza lokasyonları benim için pek ulaşılabilir değil maalesef, bu yüzden alışveriş yapmak için özellikle gidemiyorum. Geçenlerde Mecidiyeköy’e yolum düştüğünde tekrar gitme fırsatı buldum. Rossman’ın diğer kozmetik mağazaları Watsons ve Gratis’e göre daha büyük ve düzenli olduğunu söyleyebilirim.

Aldığım ürünler şöyle:

Rossman

Mağazaya girer girmez Milka’nın yeni çıkan Bubbly çikolatası gözüme çarptı. Bir de indirimde ve bademli olunca ilk onu aldım. Sanırım 2 TL idi. Bu aralar akşamları elektrik kesintileri yaşıyoruz. Müller Kerzen mumları normalde zevk için değil de elektrik kesintisi olduğu için aldım maalesef. Geçen Aralık ayında ve bu ay akşamları 2 saatlik elektrik kesintisi oldu. Daha önce bu kadar uzun kesintiler olmuyordu. Sağolsun Bedaş’ın sitesinde de bu durumla ilgili herhangi bir açıklama yer almıyor. Akşam akşam karanlıkta yapılacak bir şey de olmadığı için zor geçiyor bu saatler. Umarım bir daha olmaz da ben de bu güzel kırmızı mumları keyif için kullanırım🙂 Sanırım mumlar yılbaşı için gelmiş bilmiyorum, 2’li kırmızı mum indirimdeydi, 4,5 TL ye aldım. Normal fiyatın 10 TL civarındaydı zaten üzerindeki etikette de 2,99 Euro yazıyor. Domol markalı renk ayırıcı bezleri de ilk defa aldım. Daha önce Izi Wash marka ve Bim’den aldığım Bill markalı bezleri kullandım. Yeni alınan renkli giysiler özellikle pantolonlar ilk yıkamada renk verdiği için bu ürün işe yarıyor. Normalde bu tarz ürünün satıldığı bir mağaza olmadığı için bulmuşken 24’lisini 8 TL gibi oldukça uygun bir fiyata satın aldım. Bir de 12’li farklı bir markanın vardı ama o daha pahalıya geliyordu. Umarım Bu da iş görür.

Essence beauty beats

Gratis’lerde bir türlü rastlayamadığım Essence markasının son kolleksiyon ürünlerinden Beauty Beats’in allık ve aydınlatıcı pudrasını görünce hemen kaptım. Bu tür kolleksiyon ürünleri çok çabuk tükeniyor maalesef. Mor renkli farı da sevgili Cansu’nun bloğunda görüp beğendiğim için aldım. Gerçekten harika makyajlar yapıyor🙂

Hatırladığım kadarıyla aydınlatıcı pudra 12 TL, allık 8-9 TL, far da 5,5 TL idi.

Essence göz ve dudak kalmeleri

 

Gelelim Essence’in kalemlerine. Long lasting göz kalemleri serisi herkesin bildiği gibi sürümü kolay ve oldukça kalıcı. 01 Black Fever ve 02 Hot Chocolate maalesef en çabuk tükenen ve kolay bulunamayan ürünlerden. Ben de görünce aldım. 16 Coolest Chick’de güzel bir mor. Bu aralar mor renge düşkünlüğüm devam ediyor. Essence long lasting göz kalmelerinin fiyatı 5 TL.

Yine Essence’in dudak kalmelerinin de çok güzel ve kalıcı olduğunu hatta ruj olarak kullanılabildiğini diğer bloglarda bol bol okuyordum. 06 Satine Mauve ve 07 Cute Pink’in renklerini çok beğendiğim için aldım. Essence dudak kalemlerinin fiyatı 3,5 TL.

Rossman’a özel satılan Rival De Loop markasının ürünlerini daha önce hiç denemedim. Fakat özel günlerde %50 indirimli satıldığını bildiğim için normal fiyatlarıyla satın alasım gelmedi🙂 Umarım bir dahaki indirimlerde Rossman mağazalarına tekrar yolum düşer.

Yorum bırakın

