Golden Rose Online Alışverişim


Golden Rose’un son zamanlarda çıkardığı yeni ojeleri beğenerek takip ediyorum🙂 Yurtdışındaki satın alma imkanımızın olmadığı ya da satın alabileceğimiz fakat pahalı olan markaların ojeleri kadar güzel ve birbirinden farklı koleksiyonları ardarda çıkarıyor.

Ben en son Jolly Jewels ve Holiday koleksiyonundan ojeler almıştım. Ondan sonra Impression, Matte Satin, Velvet, Galaxy, Carnival gibi bir sürü yeni koleksiyon çıktı. Ben her koleksiyonu çok yakından takip etmeye çalışıyorum fakat, mağazalarda bu ojeleri bulmak çok kolay olmuyor. Genelde benim beğendiklerim tükenmiş oluyor. Ben de bu yüzden online olarak alışveriş yapmaya karar verdim. Yalnız son çıkan Galaxy koleksiyonunun swatchları pek yok. O yüzden seçim yapmak biraz zor oldu.

20140117_155350

20140117_154924

Ojelerim genel olarak en sevdiğim renk olan mavi ağırlıklı🙂 Galaxy serisinden 2 adet Carnival, Holiday ve Jolly Jewels serilerinden de 1’er adet oje satın aldım.

20140117_155052

Galaxy koleksiyonun “colored matte textured base with dazzling and sparkle glitters” serisinden 11 numara, “crystal sands shades, matte sandy texture with sparkle and glamorous shiny color glitters” serisinden de 20 numarayı aldım. Bu serideki diğer ojeleri de çok merak ediyorum. Carnival koleksiyonundan içinde kırmızı, mavi, siyah simler bulunan 12 numarayı, Holiday koleksiyonundan koyu mor, mürdüm renginde olan 58 numarayı, Jolly Jewels’in devam koleksiyonundan da mavi ağırlıklı 107 numarayı aldım.

20140117_155116

Bunların haricinde Golden Rose her 10 TL’lik alışverişe Golden Rose Paris koleksiyonundan bir oje hediye ediyor. Bana da 30 TL üzeri olduğu için nude, pembe ve sedefli beyaz renklerinde 16, 18 ve 24 numaralı 3 adet oje gönderilmiş. Daha güzel renkler olabilirdi ama bunlar da fena değil.

20140117_155153 20140117_155210

Ojelerin dışında Ultra Rich Color ruj serisinin 18 metalic, 49 creamy, 53 creamy ve 75 shimmering’in bulunduğu bulunduğu fırçalı bir ruj paleti gönderilmiş. Yeni çıkan ruj serisi velvet matte serisinin numunesi olsaydı keşke, o rujlar da oldukça ilgimi çekti, çok güzel görünüyorlar🙂

20140117_155231

Bir de 05 numaralı sıvı mineral fondöten.

 

20140117_155243

Ve en çok beğendiğim hediye dudak şeklinde kiss makyaj çantası😀 Bu kırmızı çanta 25 TL ve üzeri alışverişlerde gönderiliyormuş. Alışveriş yaparken haberim yoktu, öğrenince çok sevindim🙂 Çanta oldukça kaliteli, ojelerim onun sayesinde hasar görmeden elime ulaştı.

20140117_155302

Kargom 2 günde elime ulaştı. Bu alışverişten hem istediğim ürünleri evden çıkmadan rahatlıkla bulabildiğim için hem de bol hediyeli olduğundan oldukça memnun kaldım. Üstelik 30 TL üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz.

Siz de alışveriş yapmak isterseniz tık tık

Yorum bırakın

