Golden Rose Galaxy 11 Numaralı Oje


Dün elime ulaşan Golden Rose oje alışverişimdeki en yeni koleksiyon olan Galaxy serisindeki en beğendiğim oje olan 11 numaralı mavi renkli ojeyi hemen sürdüm.

20140118_154101 20140118_154113

Ojenin sürümü oldukça kolay. Altına kapatıcılık sağlaması için base coat dışında herhangi bir oje sürmedim. Tek başına gayet kapatıcı tek kat bile yeterli ama 2 katta rengini daha güzel veriyor.

20140118_153929

Galaxy 11 numaralı oje Golden Rose’un Galaxy koleksiyonunda “crystal sands shades, matte sandy texture with sparkle and glamorous shiny color glitters” olarak tanımlanmıç İçinde yuvarlak ve uzun simler var. Sürerken fırçaya gelme açısından bir sorun yaşamadım. Yuvarlak simler mavi, ince uzun simler sarı-yeşil renklerinde ışıkla görünümü değişiyor.

20140118_153958

Kuruma hızı gayet iyi. Üzerine doğallığının bozulmaması için top coat sürmedim. Bu tür dokulu ojeleri sevmeyenler üzerine top coat sürerek pürüzsüz bir görünüm sağlayabilir.

20140118_154142

20140118_153827

 

Flaşlı çekim.

20140118_170920

Ben bu ojeyi çok sevdim. Mavi renge zaten bayılıyorum, tırnaklarımın pırıl pırıl parlaması hoşuma gitti. Ojenin fiyatı online satışta 5,90 TL. Sanırım kiosklarda daha pahalı olabiliyormuş. Zaten online alışverişin çok daha kolay ve bol hediyeli olduğunu önceki postumda yazmıştım. Galaxy serisindeki 20 numaralı ojeyi de swatchladıktan sonra belki bu koleksiyonun diğer renklerinden de alabilirim. Keşke hepsini deneme fırsatım olsa🙂

4 thoughts on “Golden Rose Galaxy 11 Numaralı Oje

Yorum bırakın

