Lila Kutu Alışverişi


Lilakutu’nun keşif kutusuna yaptığı %106’lık zamdan (evet oturdum hesapladım :)) sonra bu ilk zamlı kutuyu almadım. Onun yerine para verip kendi beğendiğim bir ürünü almak daha mantıklı geldi. Her ne kadar kutudan çıkan ürünler verilen kutu parasını çıkarsa da ya ürünün rengi ya gelen ürünün bizim o sırada ihtiyacımız olmayan bir ürün olması kullanmadığımız ürünlere gereksiz para harcamamıza neden oluyor. Son zamanlarda da lilakutu’dan pek memnun değildim bu yüzden bu ayki kutuyu almadım ama yine de kutudan ne çıkacağını çok merak ediyorum🙂

Ben Aralık kutusundan çıkan lilapuanları kullanarak bir alışveriş yaptım. Yalnız lilapuanları kullanırken bedava kargo’dan ve her ürünün fiyatına göre belirlenen lilapuanlardan yararlanılamıyor. Bu yüzden lilapuanların çok da bir avantajı kalmıyor. Benim 15 lilapuanım vardı, 22 TL’lik bir ürün almaya karar vermiştim fakat kargo parasıyla ödemem gereken tutar 12-13 TL olunca başka bir ürün almaya karar verdim.

20140204_190813

Bu aralar bordo – mor – mürdüm renkli farlar oldukça ilgimi çekiyor. Bu yüzden farları incelerken lilakutu’ya yeni gelen bir marka olan Nyx’in 3’lü farlarından birini almaya karar verdim fakat benim beğendiğim renklerden oluşan palet stokta yoktu. Aslında iyi oldu çünkü Lilakutu’dan alışveriş yaptığımızda bir adet de tester ürün seçebiliyoruz fakat o sırada testerlarda 1 ml’lik kolonyalardan başka bir şey yoktu. Daha önce de alışveriş yapmıştım testerlarda çok fazla ve güzel seçenekler oluyordu. Bu yüzden alışveriş yapamadım.

20140204_190838

Ürün tekrar stoğa girdiğinde mail geldi, şansıma tester ürünlere de bir kaç tane daha eklenmişti. Hemen Nyx
Love In Rio Eye Shadow Palette – En Fuego isimli paleti aldım. Yanına da tester olarak Cyrene marka saç maskesini ekledim. Bu paleti ortadaki mor renk için aldım🙂 Diğer sitelerden araştırdım paletin renk vermesi gayet güzel, ben de swatchlarını daha sonra paylaşacağım. Nyx markasının bu paleti Amerika’da 5-6 $ civarında bir fiyata satılıyorken LilaKutu’da 29,90 TL. Nerdeyse 3 katına satılıyor. Nyx markası bildiğim kadarıyla Douglas ve Rossman’larda da satışta. O mağazalardaki fiyatını bilmiyorum sanırım aşağı yukarı aynıdır. Lilapuanlarım olmasa Nyx markasını ne kadar merak etsem de bu fiyata almazdım.

20140204_190824

Farın gramajı 3 g. Kullanım ömrü 18 ay olarak belirtilmiş fakat toz ürünlerin daha uzun süre kullanılabileceğini düşünüyorum.

Nyx’in diğer far çeşitlerinin renkleri de oldukça hoş. Eğer siz de satın almak isterisiniz burdan inceleyebilirsiniz.

20140204_190914

Lilakutu tester olarak seçtiğim Cyrene saç maskesinin dışında Core Primal siyah şampuanı da hediye olarak göndermiş.

Lilakutu üyelik için tık tık.

Yorum bırakın

