C&A, Koton ve LC Waikiki Alışverişi


Çok ihtiyacım olmadıkça alışveriş yapmamaya çalışsam da güzel ve uygun fiyatlı parçalar görünce almadan duramıyorum. Hazır indirimler devam ederken bir kaç parça alışveriş yaptım.

C&A da bazı ürünlerde 3 al 2 öde kampanyası ve aynı zamanda indirim vardı. Spor sütyenlerini ve üzerinde “bandeau top” yazan fakat benim straplez sütyen demeyi tercih ettiğim bu üstleri aldım.

20140123_220509

Spor sütyenleri spor yaparken giymek için aldım tabi ki🙂 Spor yapan her kadının kullanması gerekiyor. Siyah ve beyaz renkleri en çok satılan renkler olduğundan indirimde değildi maalesef ve 19,90 TL idi. Mavi ve fuşya renkli spor sütyenleri ise 12,90 TL idi ve 3 al 2 öde ile çok daha uyguna almış oldum. 3. rengin farklı bir renk olmasını isterdim ama maalesef seçenekler bu kadardı.

20140123_220605

Bandeau top yani straplez sütyenler ise daha çok yazın kullanışlı olacak sanırım, fotoda görüldüğü üzre askılı badilerin içine ya da derin V yakalı giysiler giydiğimde çok açık olmasını engellemek için kullanabilirim. Bunlar da aynı şekilde 3 al 2 öde kampanyası ile aldım, çok fazla renk seçeneği yoktu ama zaten en kullanışlı renk siyah olduğu için şikayetçi değilim. Bunların fiyatı da indirimde 2 adeti 5,90 TL idi.

20140124_163522

Bu uzun kollu body Koton’dan. Fotoda pek belli olmuyor ama ön tarafta kol eklem yerlerinde kesikler var. Üzerimde oldukça şık durdu, önündeki deseni de beğendim. Fiyatı 19,90 TL.

20140129_235349

Baykuşlu siyah sweatshirt ve İstanbul yazılı kırmızı body LC Waikiki’den. Sweatshirt 14,90, body ise 12,90 TL. Baykuşun desenine ve rengarenk olmasına bayıldım🙂

 

20140129_235504

Yorum bırakın

